Test: Audient ORIA Następstwem wzrostu popularności Dolby Atmos jest fakt, że coraz więcej profesjonalnych studiów nagrań decyduje się na rozszerzenie swoich usług o dźwięk przestrzenny. Audient Oria to jedno z urządzeń do tej pracy. autor testu:Rafal Kossakowski 23 października 2024, 09:00
Test: Audient ORIA autor testu: Rafal Kossakowski Rafal Kossakowski Przetestowane: Audient ORIA i Dolby Atmos “Dźwięk przestrzenny już dawno przestał być zarezerwowany wyłącznie dla kin i zdobywa coraz większą popularność również w muzyce. Większość współczesnych komercyjnych utworów muzycznych jest dziś...” Test: Mackie Thump GO - mobilny, wielofunkcyjny zestaw głośnikowy z własnym zasilaniem autor testu: Piotr Sadłoń Piotr Sadłoń Mackie Thump GO - zestaw głośnikowy z własnym zasilaniem “Trudno sobie dziś wyobrazić świat bez elektryczności. Są jednak miejsca na świecie, nawet w naszej „cywilizowanej” jego części, gdzie dostęp do źródła prądu jest utrudniony. I nie mam tutaj na...” Test: Interfejs do streamingu Mackie Mainstream autor testu: Marek Korbecki Marek Korbecki Test: Mackie Mainstream - Dla początkujących streamerów “Popularność streamingu systematycznie rośnie i wynika z łatwości produkowania podcastów, wszelkiego rodzaju transmisji np. z rozgrywek gier sieciowych, wykładów itd. Wynika także z radykalnego...” Test: Zoom H-essential - profesjonalne rejestratory audio autor testu: Kacper Łabuda Kacper Łabuda Test rejestratorów audio Zoom H-essential “Zoom Corporation to japońska firma założona w 1983 roku, która szybko wyrobiła sobie renomę jako lider w innowacjach z dziedziny elektroniki użytkowej, szczególnie w segmencie przenośnych urządzeń...” Test: Sennheiser XSW IEM - bezprzewodowy system odsłuchowy autor testu: Piotr Sadłoń Piotr Sadłoń Test bezprzewodowego systemu odsłuchowego Sennheiser XSW IEM “Nie jest obecnie czymś zaskakującym scena, na której nie ma ani jednego monitora podłogowego – za to każdy z muzyków występujących na tej scenie ma słuchawki w uszach. Z takiego rozwiązania cieszą...” Test: Kurzweil K2700 Workstation. Następca K2600? autor testu: Dominik Szumny Dominik Szumny Czuć w tym "piniądz" - TEST stacji roboczej Kurzweil K2700 “W swoją czwartą dekadę istnienia, ceniona seria K firmy Kurzweil nadal ewoluuje. Zadebiutowała w 1991 roku, a model Kurzweil K2000 wprowadził rewolucyjną technologię syntezatora o architekturze...” Test: Interfejs audio Focusrite Scarlett 2i2 4th gen autor testu: Kacper Łabuda Kacper Łabuda Test interfejsu audio Focusrite Scarlett 2i2 4th gen “W świecie profesjonalnego nagrywania i produkcji dźwięku, jakość i niezawodność interfejsu audio ma kluczowe znaczenie. Dlatego nie bez powodu firma Focusrite stała się jednym z najbardziej...” Test: Mikser cyfrowy Tascam Sonicview 16 autor testu: Piotr Sadłoń Piotr Sadłoń Test miksera cyfrowego Tascam Sonicview 16 “Tascam (TEAC) to marka z tradycjami i sporymi dokonaniami, aczkolwiek raczej w branży studyjnej. Takie produkty jak DA-88 czy Portastudio można było znaleźć praktycznie w każdym profesjonalnym...” Test: LD Systems MAUI 28 G3 autor testu: Piotr Sadłoń Piotr Sadłoń Test systemu głośnikowego LD Systems MAUI 28 G3 “ Tak jak w kwestiach studyjnych, gdzie spora część produkcji muzycznych z dużych i świetnie wyposażonych studiów przeniosła się obecnie do małych, domowych studiów nagrań, podobnie możemy...” Test: Shure MVX2U - poręczny interfejs audio autor testu: Marek Korbecki Marek Korbecki Test interfejsu audio Shure MVX2U “Ostatnio przypada mi w udziale testowanie urządzeń przydatnych podcasterom. Poprzednio był to mikser podcastowy Mackie DLZ Creator. Tym razem trafił do mnie interfejs audio z przeciwległego bieguna...”
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz