Sennheiser na IFA 2014 w Berlinie - Relacja
Marka Sennheiser co roku pojawia się na największych targach elektroniki konsumenckiej w Europie - na IFA w Berlinie. W tym roku wydarzenie odbyło się w dniach 5-10 września i było naprawdę "wydarzeniem"!
Sennheiser każdego roku pokazuje nowe, innowacyjne produkty z dziedziny elektroniki zajmującej się dźwiękiem. Najsłynniejszy niemiecki producent słuchawek i mikrofonów w tym roku zawiesił poprzeczkę wysoko: nową serią słuchawek nagłownych URBANITE oraz licznymi modelami dokanałowymi. A także wyjątkowym zaangażowaniem swoich szefów.
Sennheiser URBANITE. Let your ears be loved
Słuchawki URBANITE to całkowicie nowy model, który swoim stylem i brzmieniem wpasowuje się w gust świadomego, aktywnego człowieka. Użyte w konstrukcji materiały odwzorowują założenie marki Sennheiser: żadnych kompromisów. URBANITE są składane, zbudowane z miękkiego tworzywa najwyższej jakości i wyglądają tak, jak oczekuje „prosument”: doskonale.
Seria składa się z dwóch modeli: nausznego i wokółusznego, każdy w pięciu atrakcyjnych kolorach, od stonowanej czerni do kolorowego Nation. Pałąk obu modeli pokryto przyjemnym w dotyku materiałem, a szczegóły konstrukcyjne wykonano ze stali nierdzewnej.
Każda para słuchawek wyposażona jest w płaski, nieskręcający się przewód z pilotem do rozmów i sterowania multimediami (do urządzeń Samsung Galaxy lub Apple). Ale najważniejsze jest ich brzmienie: nowoczesne, z głębokim basem i przede wszystkim pełne.
Więcej informacji: Sennheiser Urbanite
Sennheiser MOMENTUM In-Ear. Pełne inspiracji
Model In-Ear to najnowszy dodatek do słynnej serii MOMENTUM, która stała się wzorem dla konsumenckich słuchawek najwyższej klasy. Podobnie jak w dotychczas znanych modelach (wokółusznym i nausznym), model In-Ear jest zbudowany z najwyższą dbałością o detale i z wykorzystaniem całego 70-letniego doświadczenia firmy Sennheiser.
Przetworniki ustawiono pod kątem do wylotu powietrza do ucha, identycznie jak w najwyższym modelu dokanałowym IE 800, aby zmaksymalizować doznania akustyczne. Słuchawki dokanałowe MOMENTUM In-Ear charakteryzują się brzmieniem z głębokimi basami i szeroką sceną dźwiękową oraz detalicznym odwzorowaniem wokali.
Ale cieszą również oko szczegółami ze stali nierdzewnej. Przewód wykonano z miękkiego materiału o eliptycznym przekroju, co ogranicza skręcanie kabla do minimum. Oraz wyposażono go w pilot do smartfonów Samsung Galaxy oraz innych urządzeń z systemem Android (model dopasowany do urządzeń iOS będzie także wkrótce dostępny).
Więcej informacji: Sennheiser MOMENTUM In-Ear
Sennheiser seria CX. Wielki krok w słuchawkach dokanałowych
Kolejną premierą wystawy IFA były słuchawki dokanałowe z uznanej serii CX. Cztery nowe modele wpasowują się w potrzeby nowoczesnych klientów i są dostępne w różnych wersjach wyposażenia i koloru.
CX 1.00Słuchawki dokanałowe dla każdego. Występują w czarnym lub białym kolorze. |
|
CX 2.00Zestaw słuchawkowy, który brzmi i wygląda świetnie (kolory: biały lub czarny). Występuje w wersji dedykowanej do urządzeń Samsung Galaxy lub iOS. |
|
CX 3.00Słuchawki dokanałowe z kątowym ustawieniem przetwornika do wylotu powietrza. Występuje w trzech kolorach: czarnym, białym i czerwonym. Pudełko transportowe w komplecie. |
|
CX 5.00Wysokiej klasy zestaw słuchawkowy z kątowym ustawieniem przetwornika do wylotu powietrza. Zapewnia doskonałe wrażenia dźwiękowe z głębokim basem. Występuje w dwóch wersjach kolorystycznych (szaro-czarna, biało-złota) i dwóch wersjach dostosowania do smartfonów (Samsung Galaxy i iOS). Pudełko transportowe w komplecie. |
Rodzinnie i Premium. Firma Sennheiser
Firma Sennheiser od początku była i wciąż jest firmą rodzinną. Została założona przez prof. dra Fritza Sennheisera w 1945 roku, a od roku 2013 kieruje nią trzecie pokolenie rodziny: bracia Andreas i Daniel Sennheiserowie.
Podczas targów IFA obaj prezesi mocno angażowali się w stoisko firmowe. Udzielali wywiadów dziennikarzom z całego świata (także Polski) i byli stale dostępni dla gości targowych. Ponadto poprowadzili prezentację, w której opowiedzieli o historii i dotychczasowych sukcesach marki, a także planach na przyszłość, a słuchało ich kilkaset zainteresowanych. Całą prezentację można obejrzeć tutaj.
Ceny zaprezentowanych słuchawek:
- Sennheiser Urbanite - 769 zł
- Sennheiser Urbanite XL - 979 zł
- Sennheiser Momentum In-Ear - 419 zł
- Sennheiser CX 1.00 - 169 zł
- Sennheiser CX 2.00 - 219 zł
- Sennheiser CX 3.00 - 219 zł
- Sennheiser CX 5.00 - 339 zł