Relacja: 20 urodziny Audiostacji

Aby odnieść sukces w biznesie, choć nie tylko tutaj, trzeba spełnić kilka wymogów. Należy mieć dobry pomysł, jasno określoną wizję jego realizacji, a także determinację i wykazać się konsekwencją w działaniu. Idealnie zaś jest, jeśli to wszystko poparte zostanie autentyczną pasją w dziedzinie, w której ów sukces ma się zmaterializować. Wiadomo wszak, że nawet najlepszy plan spali na panewce, jeśli nie będzie realizowany z odpowiednim nastawieniem. Dotyczy to również branży muzycznej, a jeden z wzorcowych przykładów na naszym rodzimym poletku może stanowić firma Audiostacja, która w tym roku świętuje piękny jubileusz 20-lecia działalności. W związku z tą okazją pojawiliśmy się z kamerą na uroczystej gali.

 

 

Jak nietrudno policzyć, narodziny Audiostacji datują się na rok 2005. To wtedy właśnie swoje siły połączyło dwóch Piotrów D. – panowie Dolewka i Dygasiewicz. Pierwszy prowadził wcześniej firmę dystrybucyjną Mono Digital, drugi zaś firmę wydawniczo-handlową Anymusic. I tak wspólnie zleciały im dwie dekady na budowaniu solidnej pozycji rynkowej, jednego z największych dystrybutorów sprzętu muzycznego w Polsce, jaką Audiostacja cieszy się dzisiaj.

 

[img:11]

[img:4]

[img:5]

 

Jednak co było, to było - ważniejsza od przeszłości jest przyszłość. A ta w dużym stopniu leży w rękach młodych. Stopniowa wymiana międzypokoleniowa jest procesem naturalnym i wiąże się z przenikaniem wiedzy i filozofii działania. I bardzo dobrze, bo kolejnym generacjom towarzyszą zmiany technologiczne, których „ogarnięcie” przychodzi starym dinozaurom z trudem, a nowoczesne rozwiązania trzeba przecież wdrażać bez przerwy. Mówią o tym nasi rozmówcy, Piotr Dygasiewicz i jego syn, Mikołaj.

 

[img:1]

Piotr Dygasiewicz

CEO Audiostacja

 

Ja już nie mam dwudziestu lat, i pomimo że czuję się świetnie i dalej tu będę – tak łatwo się mnie nie pozbędziecie – to zdaję sobie sprawę, że lata płyną, ale to dobrze. Nie będę ukrywał – ja nie wszystko rozumiem w dzisiejszym rynku. Jeszcze nie znalazła się osoba, która by mi wytłumaczyła, o co chodzi w TikToku. I pewnie się nie znajdzie. W związku z tym świetną rzeczą jest to, że mamy młodych ludzi, że np. nasz dział marketingu bardzo się odmłodził i otworzył moje oczy, ale i oczy firmy, na to, jak współczesny przekaz marketingowy wygląda. To samo ma się do rozwiązań systemowych typu systemy sprzedaży czy dbania o klienta, czy nawet logistycznych. I bardzo się cieszę, że mam takich ludzi, którzy są ode mnie sporo młodsi, pełni entuzjazmu, no i są to świetni fachowcy.

 

[img:7]

[img:13]

 

Wtóruje mu Mikołaj, który opowiada o – czasami trudnym – procesie dochodzenia do porozumienia, a także wspomina o wdrażaniu nowych idei i nowoczesnych technologii, co jest niezbędne do tego, aby wciąż spełniać wymagania współczesnego rynku:

 

[img:2]

Mikołaj Dygasiewicz

Audiostacja

 

Oczywiście, są momenty, że zaczynamy się spierać o pewne rzeczy i ja zaczynam mówić, że czasy się zmieniły, do pewnych tematów podchodzi się inaczej. Wtedy ojciec mówi, że to on od trzydziestu lat jest w biznesie, a nie ja, więc raczej on ma rację. Akurat te momenty, mimo że nerwy czasem są duże, ja najbardziej cenię, bo jeśli ludzie się nie spierają i nie kłócą, to znaczy, że im nie zależy.

[…] Dużo czasu spędzam na Youtubie. To jest moje ulubione medium, więc lubię, jak tam powstają materiały. Mocno się skupiamy teraz na TikToku. […] To, co mi jest bliskie, i co planuję wdrożyć na pewno, to są działania edukacyjne i budowanie społeczności wokół spotkań, gdzie ludzie mogą się uczyć.

[...] W związku z tym, że mamy bardzo dużo produktów i każdy z tych produktów ma jakąś swoją oprawę komunikacyjną, nazwijmy to, to musi istnieć miejsce takie jak NextCloud, w którym te wszystkie informacje są zebrane, i do którego mają dostęp nasi partnerzy handlowi.

Całość wypowiedzi naszych gospodarzy usłyszycie na filmie, który dla Was przygotowaliśmy. Miłego oglądania. A nam pozostaje życzyć Audiostacji kolejnych dekad pomyślnej działalności, nieustającego rozwoju, licznych sukcesów i owocnego wdrażania coraz ciekawszych pomysłów! 

 

[img:6]

[img:14]

[img:17]

[img:9]

[img:10]

[img:8]

[img:18]

[img:19]
 

Gdzie kupić?

PreSonus PreSonus www.presonus.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > PreSonus rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > RODE rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Mackie rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

DPA Microphones DPA Microphones www.dpamicrophones.com

Dystrybucja w Polsce:

SKENE

tel.: +48 515285096
tel.: +48 608 689 978
adres:
ul. Wodna 9 10-190 Olsztyn

ESS Audio

tel.: +48 (22) 2041 200
adres:
ul. Graniczna 21 05-092 Łomianki

Sklepy muzyczne > DPA Microphones rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Universal Audio Universal Audio www.uaudio.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Universal Audio rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

ADAM Audio ADAM Audio www.adam-audio.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > ADAM Audio rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Dynaudio Professional Dynaudio Professional www.dynaudio.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Dynaudio Professional rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Kii Audio Kii Audio kii.audio

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Kii Audio rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Kurzweil Kurzweil www.kurzweil.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Kurzweil rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Moog Music Moog Music

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Moog Music rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > NORD rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

RME Audio RME Audio www.rme-audio.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > RME Audio rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Warm Audio Warm Audio www.warmaudio.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Warm Audio rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

IK Multimedia IK Multimedia www.ikmultimedia.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > IK Multimedia rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz