30 lipca 2024 14:00
Piotr Sadłoń INFOMUSIC.PL Info Audio Plus Sp. z o.o. Audio Plus Sp. z o.o. tel: +48 22 732 16 00 www.audioplus.pl Target Sound S.C. al. Harcerska 3A 41-500 Chorzów

Behind the stage: Billy Graham in Poland

Krakowska Tauron Arena od czasu swojego otwarcia "widziała" już niejedno - różnorakie wydarzenia, od sportowych poprzez konferencyjne na muzycznych kończąc. Jednakże odbywające się tam w kwietniu tego roku wydarzenie o nazwie "Bóg Cię Kocha Tour" bez wątpienia należało do wyjątkowych, chociażby z powodu technologicznego rozmachu jaki jemu towarzyszył. Niebagatelny w tym udział miała katowicka firma Target Sound, która - jako partner technologiczny realizatora tego wydarzenia, firmy Solotech - dostarczyła, między innymi, rozbudowany (do granic możliwości) system nagłośnieniowy.

 

 

"Bóg Cię Kocha Tour" to jednodniowe wydarzenie ewangelizacyjne, zorganizowane przez Billy Graham Evangelistic Association, składające się z dwóch części. W pierwszej - muzycznej - sceną zawładnęli muzycy, w tym takie gwiazdy muzyki chrześcijańskiej jak Taya czy Michael W. Smith. W drugiej - ewangelizacyjnej - na scenie pojawił się sam prezes i dyrektor generalny Billy Graham Evangelistic Association - Franklin Graham, syn założyciela organizacji, Bill'ego Grahama.

Franklin kontynuuje dzieło swojego ojca, dr Billy'ego Grahama, który odwiedził Polskę w 1978 roku. Po czterdziestu czterech latach od historycznej wizyty swojego ojca Franklin powrócił do Polski i tak jak jego ojciec, współpracuje z lokalnymi kościołami, które dzielą się przesłaniem, że Bóg kocha ludzi w Polsce i ma cel dla ich życia.

 

[img:1]

[img:2]

 

To "kontent" spotkania, natomiast to czego nie widziało kilkadziesiąt tysięcy uczestników wydarzenia to cała logistyka i technika, którą na swoje barki wziął brytyjski oddział światowego giganta, firmy Solotech, która z kolei na swojego partnera technologicznego wydarzenia w Polsce wybrała katowicki Target Sound.

 

[img:14]

Steve Vandusen

Od 30 lat pracujący dla Billy Graham Evangelistic Association, aktualnie Pre Production Manager

 

Jednym z powodów, dla których wybraliśmy do współpracy Solotech i ludzi, których z kolei oni wybierają, aby nam pomagali w różnych krajach, w których występujemy jest to, że zwracają oni uwagę na każdy szczegół, są bardzo cierpliwi i chcą nas słuchać i pomagać nam osiągnąć nasz cel. Nasi partnerzy technologiczni, których wybieramy są doskonali z technicznego punktu widzenia, chcą współpracować z nami Amerykanami i potrafią się z nami łatwo dogadywać, tak że jest sporo śmiechu. Biorąc pod uwagę ich techniczną doskonałość, a także osobowość i łatwość z jaką radzą sobie ze wszystkim uważam, że nasza współpraca była nie tylko owocna, ale i przyjemna.

 

[img:3]

[img:4]

 

Czuwający nad całością wydarzenia Solotech "scedował" na "Targetów" kwestie związane przede wszystkim z dostarczeniem rozbudowanego systemu nagłośnieniowego, ale również oświetlenia, multimediów, systemu tłumaczenia symultanicznego czy krzesełek dla widzów na płycie hali.

System nagłośnieniowy był wyjątkowo rozbudowany, w takiej konfiguracji raczej nie spotykany w Tauron Arenie. Podwieszonych zostało w sumie aż 14 gron, w tym dwa grona subbasowe. Dwa główne grona składały się z 12 modułów L-Acoustics K1 i trzech K2, outfil wyglądał bardzo podobnie, z tą różnicą, że było o jedną K2-kę mniej. Dodatkowo z tyłu widowni powieszone zostały 4 grona jako delaye, każdy złożony z 9 modułów K2, które - z racji tego, że wisiały bezpośrednio nad widownią na płycie - zasilane były z LA-RAKów, które wisiały razem z gronami (konkretnie za nimi).

 

[img:5]

[img:6]

 

[img:16]

Dariusz Kowolik

Dyrektor techniczny w firmie Target Sound

 

Rzadko używamy w Tauron Arenie delay'a, przy tak dużym systemie frontowym. Natomiast dla poprawienia zrozumiałości mowy, dla przybliżenia źródła dźwięku do słuchacza jest on uzasadniony, zważywszy na to, że hala była praktycznie pełna.

 

Wszystkie LA-RAKi napędzające grona L-Acoustics składały się ze wzmacniaczy LA12X, do których sygnały były dystrybuowane z wykorzystaniem sieci cyfrowej AVB/Milan. W sumie - jeśli chodzi o system firmy L-Acoustics - pracowało 48 modułów K1, 48 modułów K2, 40 subów KS28 i kilkanaście modułów Kara jako frontfil. Ponadto na życzenie produkcji dogłośnione zostały również trybuny za sceną - za pomocą czterech gron złożonych z systemów firmy Outline - Superfly i Mantas.

 

[img:8]

[img:7]

 

Dlaczego Solotech zdecydował się wybrać na partnera technologicznego krakowskiego wydarzenia firmę Target Sound? Maciej Bazan, dyrektor zarządzający katowickiej firmy ma na to pytanie następującą odpowiedź:

 

[img:30]

Maciej Bazan

Dyrektor zarządzający Target Sound

 

Myślę, że przy wyborze Target Sound kierowano się kilkoma czynnikami. Przede wszystkim jesteśmy firmą, która posiada bogaty asortyment sprzętowy - jesteśmy partnerem dużych systemów nagłośnieniowych, jak L-Acoustics K1 czy Outline GTO. Jednocześnie jesteśmy firmą, która ma uznaną renomę na rynku polskim (i nie tylko polskim), zna charakter naszego rynku, zna charakter naszej branży, jak również jesteśmy firmą, która zajmuje się nie tylko obsługą techniczną, ale również produkcją. W związku z tym znamy specyfikę organizacji różnych, również bardzo dużych wydarzeń i jesteśmy partnerem, który jest w stanie pomóc nie tylko w kwestiach stricte technicznych, ale również w tak wydawałoby się prozaicznych sprawach, jak ustawianie krzesełek na widowni czy systemy tłumaczeniowe.

 

Jak układała się współpraca "lokalsów" z Target Sound z Solotechem? David Orridage, Senior Production Manager w Solotech podsumowuje:

 

[img:15]

David Orridage

Senior Production Manager w Solotech

 

Komunikacja z TargetSound była fantastyczna, dostarczony sprzęt i wiedza była pierwszej klasy. Jesteśmy szczęśliwi, że razem z TargetSound udało nam się spełnić wszystkie oczekiwania naszego klienta.

 

[img:9]

[img:10]

 

Swojego zadowolenia z obecności w Krakowie i współpracy z Target Sound nie krył również Steve Vandusen z Billy Graham Evangelistic Association:

 

[img:14]

Steve Vandusen

Pre Production Manager

 

Czujemy się tutaj bardzo komfortowo, dostarczony sprzęt jest rewelacyjny i na najwyższym poziomie, a współpraca układa się bardzo dobrze. Cieszymy się, że jesteśmy tu w Krakowie razem z TargetSound i StripStudio.

 

[img:11]

[img:18]

[img:19]

[img:12]

[img:20]

[img:21]

[img:22]

[img:23]

[img:24]

[img:25]

[img:26]

[img:27]

[img:28]

[img:29]

[img:13]
 

więcej: audioplus.pl
Cyfrowe Miksery Systemy liniowe Kolumny i głośniki

Gdzie kupić?

L-Acoustics L-Acoustics www.l-acoustics.com

Dystrybucja w Polsce:

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz