Praca w TOMMEX - Dołącz do zespołu!
Firma TOMMEX Żebrowscy Sp. z o.o., dystrybutor sprzętu nagłośnieniowego renomowanych marek, m.in. RCF, CODA Audio, Yamaha, ASHLY Audio, Apex, g+m czy Bosch, poszukuje doświadczonych osób na stanowisko: Manager ds. uruchomień i koordynacji projektów.
Jeśli jesteś pełen energii, lubisz wyzwania i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Ciebie! Tommex oferuje możliwości rozwoju i awansu zawodowego, pracę w zespole pełnym pasjonatów i ekspertów, zadania pełne różnorodności i wyzwań oraz przyjazną atmosferę pracy.
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Koordynację uruchomień systemów nagłośnienia na obiektach na terenie całej polski,
- Programowanie i uruchomienia systemów nagłośnienia,
- Przygotowanie dokumentacji warsztatowej oraz powykonawczej.
Wymagania:
- 3 letnie doświadczenie w pracy przy uruchomieniach systemów nagłośnienia lub pokrewnych,
- Gotowość do częstych podróży,
- Dobra samoorganizacja,
- Prawo jazdy kat. B,
- Język angielski na poziomie komunikatywnym (dodatkowy atut).
W zamian:
- Dogodną formę zatrudnienia – umowę o pracę lub współpracę b2b,
- Wynagrodzenie oparte na podstawie oraz premii,
- Zaawansowane szkolenia,
- Pracę z zaawansowanymi urządzeniami elektroakustycznymi przy ciekawych projektach.
CV prześlij na adres: [email protected]. W nadesłanym CV należy umieścić klauzulę dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnie trwających i przyszłych procesów rekrutacji. Rozumiem, że moje dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu niezbędnym dla przeprowadzenia procesu rekrutacji prowadzonej przez firmę TOMMEX. Jednocześnie jestem świadomy, że w/w pracodawca może przechowywać, w szczególności, choć nie tylko, następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania i numer telefonu, datę urodzenia, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, numer PESEL w celach wdrożenia, administrowania i zarządzania procesem rekrutacyjnym dotyczącym mojej osoby („Dane osobowe”). Rozumiem, że mam prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. Niniejszym potwierdzam, że zapoznałem/am się z powyższą informacją dotyczącą wykorzystywania moich danych osobowych i wyrażam zgodę na ich przetwarzanie powyższym zakresie. Rozumiem, że brak wyrażenia zgody na udostępnienie i przechowanie danych osobowych powoduje, iż aplikacja nie zostanie wzięta pod uwagę w procesach rekrutacyjnych.
Klauzula informacyjna
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest TOMMEX Żebrowscy Sp. z o.o. ul. Arkadowa 29/3, 02-776 Warszawa.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie:
Art. 6 ust. 1 lit. a – zgody osoby, której dane dotyczą Art. 6 ust.1 lit. c – przepis prawa – Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) 3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 90 dni od zakończenia aktualnej rekrutacji lub do dnia odwołania zgody,
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa a także podmioty przetwarzające
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne, lecz niepodanie danych może skutkować odmową uczestnictwa w rekrutacji.