

SPACE HUB - Immesyjny dźwięk od Coda Audio
SPACE HUB jest 19”/3U nowoczesnym procesorem immersyjnym wyposażonym w wysoko zaawansowane algorytmy dźwięku przestrzennego do pozycjonowania i przemieszczania obiektów dźwiękowych.
Ponad 128 źródeł dźwięku może zostać renderowanych do 128 wyjść w celu stworzenia niesamowitego doświadczenia nieskazitelnej jakości dźwięku 3D w teatrach, musicalach, miejscach kultu religijnego, podczas koncertów i wydarzeń na żywo oraz w studiach produkcyjnych. SPACE HUB jest integralną częścią rozwiązania systemowego SPACE Immersive System Solution.
![[img:1]](/img/artykuly/zdjecia/coda-audio-space-hub-107255.webp)
Aplikacja SPACE HUB Control zapewnia niezawodną kontrolę i monitoring procesora SPACE HUB. Została ona zoptymalizowana zarówno dla MacOS, jak i Windows, dla tabletów jak i natywnych interfejsów. Dostępne wtyczki (VST3, AU, AAX oraz AAX-DSP) dla zapewnienia automatyki i sterowania usprawniają proces produkcji.
Dla artystów, producentów i inżynierów SPACE (PRZESTRZEŃ) otwiera nowe możliwości przeniesienia publiczności do samego wnętrza ich opowieści w najbardziej autentyczny i emocjonalny sposób.
Konfiguracja głośników
Produkcja dźwiękowa oparta na podejściu obiektowym nie jest ograniczona do konkretnej konfiguracji głośników, może być ona odtwarzana z użyciem różnorodnych konfiguracji od 9 do 128 zespołów głośnikowych, celem zapewnienia dużej elastyczności.
![[img:2]](/img/artykuly/zdjecia/coda-audio-space-hub-107256.webp)
Możliwość niebywale łatwego zaprojektowania systemów nagłośnienia każdej wielkości, od najmniejszych wydarzeń, aż po największe produkcje stadionowe. Stworzenie ofert dla klientów. Odwzorowanie rozkładu poziomu ciśnienia akustycznego SPL jest prezentowane w niezwykle szczegółowy sposób, z dużą dozą realizmu. Nacisk na aspekt czasowy. Przepływ pracy jest równoznaczny z dokładnością, zapewniono dostosowane do potrzeb narzędzia, aby w pełni umożliwić projektantowi korzystanie z systemu.
Inteligentne narzędzia umożliwiają tworzenie kompleksowych projektów bez wysiłku. Użyj szablonu narzędzi do budowania przestrzeni, celem rozmieszczenia głośników w różnorodnych kształtach i układach. System szablonów jest niezwykle potężnym sposobem zarządzania obiektami w ramach układu. Mikrofony pomiarowe mogą zostać rozmieszczone gdziekolwiek w obrębie sceny 3D. Sondy są inteligentnym rozszerzeniem mikrofonów pomiarowych, które czynią dobór problemowym. Funkcja łączenia w grupy definiuje w jaki sposób połączone są matryce liniowe i umożliwiają elektronicznym filtrom dokonanie korekty odległości i kątów propagacji.
![[img:3]](/img/artykuly/zdjecia/coda-audio-space-hub-107257.webp)
Sam procesor to nie wszystko. W wielokanałowym systemie immersyjnym odpowiedź fazowa każdego zespołu głośnikowego musi wynosić 0° w celu zapewnienia spójności czasowej, poprawionej lokalizacji źródeł dźwięku oraz stabilności przestrzennej. To zachwycające wrażenie immersyjne jest nieosiągalne z konwencjonalnymi głośnikami.
Zespoły głośnikowe CODA Audio o liniowej charakterystyce fazowej, są niezwykle ważną częścią systemu SPACE Immersive System Solution. Główne zalety zespołów głośnikowych o liniowej charakterystyce fazowej stają się nawet ważniejsze w nagłośnieniu wielokanałowym 3D. Zapewniając dokładność fazy bez rozbieżności czasowych pomiędzy różnymi głośnikami, kluczowa informacja dotycząca synchronizacji czasowej jest transmitowana do słuchacza z doskonałą koherencją fazową i dokładnością transjentów.
![[img:4]](/img/artykuly/zdjecia/coda-audio-space-hub-107258.webp)
Kluczowe cechy:
- Potężny i łatwy w użyciu
- Niskie czasy opóźnień
- Do 128 obiektów x 128 kanałów wyjściowych
- Algorytmy panoramowania 3D wybieralne dla danego obiektu
- Zaawansowany Silnik Pogłosu
- Stereo, Mono i Aux (z tłumikiem na dany obiekt) do miksowania subwooferów, dogłośnień, itd.
- Redundantny Interfejs Dante tm
- SPACE HUB Control Software zoptymalizowane dla Windows i MacOS
- Import layoutu z System Optimiser
- Migawki z regulowanym czasem zanikania
- Wtyczki VST3, AU, AAX i AAX-DSP dla zapewnienia automatyki i sterowania
- Kompatybilny z Open Sound Control (OSC)
- Kompatybilny z PosiStageNet (śledzenie obiektów na scenie)
- Bardzo ciche chłodzenie
- Redundantne źródło zasilania (opcjonalnie)