
Nowa marka - Optimal Audio
20 kwietnia, podczas specjalnego wydarzenia internetowego, Tim Carroll - dyrektor generalny FOCUSRITE Group, zaprezentował Optimal Audio, nową komercyjną markę audio, która była rozwijana od trzech lat, obejmując szeroko zakrojone prace badawczo-rozwojowe w zakresie produktów i oprogramowania.
Optimal Audio to linia produktów oferujących bezproblemową współpracę w celu zapewnienia wysokiej jakości dźwięku, które są łatwe w instalacji i mogą być obsługiwane przez każdego, nie tylko inżynierów dźwięku. Oprócz własnego oddanego personelu, wielu kolegów z całej grupy - przede wszystkim z Martin Audio - pomogło w urzeczywistnieniu Optimal Audio. W dłuższej perspektywie naszą ambicją jest, aby marka miała własny, odrębny zespół.
Tim Carroll - dyrektor generalny Focusrite Group
Dom Harter, obecnie dyrektor zarządzający zarówno Martin Audio, jak i Optimal Audio, przedstawia przegląd ekosystemu produktów i celów marki:
Optimal Audio oferuje kompleksowe rozwiązanie sterowania, wzmocnienia i odtwarzania dla małych i średnich instalacji komercyjnych, z naciskiem na obsługę obiektów wielostrefowych. W czołówce ekosystemu znajdują się cztero- i ośmiostrefowe kontrolery strefowe, które mają wbudowane DSP. Obecnie na rynku nie ma nic innego w tym przedziale cenowym, który miałby funkcjonalność i wszechstronność pozwalającą na tak szybką i prostą konfigurację. Mają elastyczny trzypasmowy korektor i filtrowanie pasmowe na każdym wyjściu, a także limitery i opóźnienie - cechy, które są zwykle kojarzone tylko z ofertami premium.
Dom Harter - obecnie dyrektor zarządzający Martin Audio i Optimal Audio
![[img:1]](/img/artykuly/zdjecia/zonepad-smartamps-up-cuboid-sub-105290.webp)
Zaprojektowana tak, aby była kompatybilna z każdym urządzeniem, aplikacja internetowa Optimal Audio ma na celu ułatwienie konfiguracji systemu, umożliwiając instalatorom taki dostęp, jaki jest im potrzebny do konfiguracji korektorów, opracowywania ustawień wstępnych i ustalania procedur dotyczących pory dnia. Po zakończeniu można przedstawić personelowi obiektu interfejs użytkownika, który umożliwia obsługę systemu. Kontrolery strefowe można również uzupełnić o kontrolery naścienne o nazwie ZonePad, dostępne w formatach jedno- lub czterostrefowych.
![[img:2]](/img/artykuly/zdjecia/zonepad-smartamps-up-cuboid-sub-105291.webp)
Ponadto Optimal Audio oferuje trzy wzmacniacze SmartAmps z DSP ze zoptymalizowanymi ustawieniami wstępnymi oraz dostępnymi opcjami obudowy pół-rackowej i pełnorackowej. Zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić konkurencyjne cenowo dopasowanie do rynku komercyjnego, maksymalizując wydajność głośników marki Optimal Audio. Kolekcja głośników nowej marki obejmuje pięć modeli sufitowych o nazwie Up, serię czterech naściennych drewnianych głośników zwanych Cuboid oraz dwa kompaktowe subwoofery znane po prostu jako Sub.
![[img:3]](/img/artykuly/zdjecia/zonepad-smartamps-up-cuboid-sub-105292.webp)
Optimal Audio może jest młodą marką, ale jako część grupy Focusrite ma imponujący rodowód. Połączyliśmy innowacje i doświadczenie, aby uprościć komercyjny dźwięk, a wprowadzając na rynek na początek ponad dwadzieścia produktów, Optimal Audio stworzyło wysokiej jakości, kompleksową, wielostrefową, kompleksową ofertę komercyjną audio.
Dom Harter - obecnie dyrektor zarządzający Martin Audio i Optimal Audio
![[img:4]](/img/artykuly/zdjecia/zonepad-smartamps-up-cuboid-sub-105309.webp)