18 stycznia 2021 09:00
Info ESS Audio ESS Audio tel: +48 (22) 2041 200 www.essaudio.pl

LEA Connect Series - Jak skorzystać z usługi pracy w chmurze?

Żyjemy w czasach, w których wszelkie przedmioty codziennego użytku, z tak zwanej „elektroniki użytkowej”, staramy się uczynić myślącymi, połączonymi w globalną sieć. Lodówka, ekspres do kawy, mikser kuchenny, czy zwykła żarówka… każdym z tych urządzeń chcemy sterować poprzez smartfon, komputer, panel dotykowy. W tym celu wiele z nich potrzebuje dostępu do Internetu, czy to poprzez sieć WiFi, czy przewodowy Ethernet.

Dla potrzeb tego typu urządzeń, pojawiło się stosunkowo nowe pojęcie – „Internet of things” (IoT) – czyli „Internet rzeczy”. Idea związana z tym stwierdzeniem zakłada globalny dostęp do sieci wszelkich urządzeń, mogących wspólnie tworzyć inteligentne instalacje – rozbudowane systemy pozwalające na wprowadzanie elementów sztucznej inteligencji, jak i zdalnego zarządzania przez użytkowników.

Ta sama idea (IoT) przyświecała producentom wzmacniaczy LEA serii Connect Series. Każdy z produkowanych modeli, wyposażono w interfejs umożliwiający podłączenie do sieci Internet – poprzez WiFi, lub też przewodowo. Wdrożenie tego typu rozwiązania pozwoliło na udostępnienie użytkownikom marki LEA, unikalnej w świecie wzmacniaczy funkcjonalności – dostępu do urządzeń poprzez chmurę.

 

Chmura – co to tak naprawdę znaczy?

Dotychczas, kontrola parametrów instalowanych wzmacniaczy, możliwa była jedynie poprzez sieciowy dostęp do DSP, tylko w miejscu ich instalacji. Po zakończeniu uruchamiania systemu, traciliśmy możliwość kontroli parametrów pracy wzmacniaczy – po opuszczeniu miejsca instalacji.

Problematyczna była także obsługa zgłaszanych ewentualnych usterek – tak naprawdę mogliśmy jedynie domyślać się, do jakich uszkodzeń doszło w systemie nagłośnienia – na podstawie rozmowy z użytkownikiem. Wzmacniacze LEA Connect Series, stworzyły nowe, wygodniejsze możliwości obsługi instalacji oraz diagnozowania usterek – poprzez pracę w chmurze, dostępnej w sieci Internet.

Dzięki takiemu rozwiązaniu, kontrola parametrów pracy urządzeń, możliwa jest nie tylko gdy znajdujemy się w obiekcie, ale też poprzez logowanie zdalne do naszej instalacji, dzięki któremu możemy kontrolować wszelkie parametry pracy wzmacniaczy, w czasie rzeczywistym, nie ruszając się z naszego biura.

Chmura udostępniona przez firmę LEA, wdrożona została w oparciu o Amazon Web Services – tak więc nie jest to serwer uruchomiony przez samego producenta, tylko usługa opierająca się na bezpieczeństwie, niezawodności oraz rozproszonej sieci serwerowej tak dużego koncernu jak Amazon. W przyszłości, pozwoli także na znaczną rozbudowę oraz integrację z innymi producentami sprzętu AV. Amazon stale rozszerza liczbę serwerów obsługujących chmurę, stanowiąc dostęp do niej coraz szybszym oraz stabilniejszym.

 

Jak skorzystać z usługi pracy w chmurze, gdy zakupimy wzmacniacz LEA Connect Series?

To bardzo proste, wystarczy tak naprawdę kilka kroków:

 

  • Najpierw musimy wejść na stronę www: leaprofessional.cloud, utworzyć konto oraz zalogować się do usługi. Możemy to zrobić z poziomu smartfonu lub też komputera.

 

[img:1]

 

  • Następnie klikamy ‘+’ aby dodać do naszego konta nową instalację / lokalizację.

 

[img:2]

 

  •  Wpisujemy nazwę instalacji / lokalizacji, a następnie klikamy przycisk ‘add venue’.

 

[img:3]

 

  • Wybieramy dodaną instalację / lokalizację, klikamy ‘+ add amp’.

 

[img:4]

 

  • Strona wyświetli nam ‘token’, będący ciągiem wygenerowanych znaków, który musimy skopiować.

 

[img:5]

 

  • Następnie musimy otworzyć nowe okno przeglądarki oraz połączyć się z naszym wzmacniaczem lokalnie, poprzez wpisanie jego adresu IP w pasku przeglądarki. Adres IP wzmacniacza, widoczny jest na jego wyświetlaczu. Wzmacniacz musi mieć dostęp do sieci Internet, aby przeprowadzić dalszą część operacji.

 

[img:6]

 

  • Klikamy na ikonę info, oznaczoną literą ‘i’ przy wzmacniaczu, który chcemy dodać do naszej chmury. Następnie klikamy przycisk ‘+ connect amp to account’.

 

[img:7]

 

  • W polu ‘token’, wklejamy skopiowany uprzednio ciąg znaków oraz klikamy przycisk ‘register’.

 

[img:8]

 

I już… od tej chwili posiadamy zdalny dostęp do wszystkich ustawień naszego wzmacniacza, z każdego miejsca na ziemi, posiadającego dostęp do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się do portalu leaprofessional.cloud oraz wybierzesz daną instalację / lokalizację.

Warto w tym miejscu wspomnieć także o jeszcze jednej, dodatkowej funkcjonalności wzmacniaczy LEA Connect Series. Część fizyczna wzmacniacza, obsługująca połączenie LAN / WiFi oraz wszelkie funkcje DSP, posiada możliwość zasilania poprzez Power over Ethernet (PoE).

Dzięki takiemu rozwiązaniu, nawet jeśli ktoś odłączy przewód zasilający od wzmacniacza, lub też coś stanie się z napięciem szafy technicznej, nie stracisz możliwości kontroli jego parametrów oraz informacji czy logów. Wystarczy, że podłączysz wzmacniacz poprzez port LAN do przełącznika sieciowego posiadającego funkcję zasilania PoE.

Sprawdźcie, jak bardzo przydatnym elementem instalacji jest usługa w chmurze, jej skalowalność oraz nowe możliwości, które stwarzają przed Wami wzmacniacze LEA Connect Series!

 

Nagłośnienie instalacyjne Wzmacniacze i miksery instalacyjne Systemy konferencyjne

Gdzie kupić?

LEA Professional LEA Professional leaprofessional.com

Dystrybucja w Polsce:

ESS Audio

tel.: +48 (22) 2041 200
adres:
ul. Graniczna 21 05-092 Łomianki
reklama
Może Cię zaciekawić:
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz