L-Acoustics L-ISA - Pierwsza europejska instalacja w Evolutionary Arts Hackney
Evolutionary Arts Hackney (poprzednio EartH) zaprezentowało pierwsze europejskie wykonanie wersji koncertowej systemu L-ISA Immersive Hyperreal Sound.
We wrześniu mieliśmy okazje obserwować początki Evolutionary Arts Hackney (EartH), niezwykłej, nowej placówki kulturalnej w Dalston w samym sercu wschodniego Londynu. Ten wielowymiarowy projekt, który tak naprawdę ma za zadanie służyć lokalnej społeczności, zaprezentuje pierwszą stałą instalacje L-ISA Immersive Hyperreal Sound w europejskiej scenie muzycznej.
Renowacja i przeprojektowanie kina w stylu art deco, które było opuszczone przez 40 lat, to projekt przywrócony do życia dzięki poparciu grupy Village Underground z Shoreditch stworzonej przez Auro Foxcrofta. Zbudowany wiarą, że sztuka przynosi zmiany, rozwój i innowacje, EartH stanie się kuratorem z zakresu form sztuki, wielości gatunków i organów obejmujących międzynarodowy program muzyki na żywo, sztuki performansu, specjalnych wykładów i debat, komedii i filmu.
EartH jest częściowo sfinansowany przez społeczne fundusze inwestycyjne we wsparciu ambitnych sztuk projektu oraz działalności wpływów społecznych, aby służyć lokalnej społeczności, dając przestrzeń, zasoby i nowe możliwości w szczególności młodym osobom w Hackney. EartH to wielofunkcyjne miejsce stworzone z trzech głównych obszarów; teatr dający ogromne poczucie skali, odrębna sala koncertowa oraz nowa dynamiczna restauracja i pomieszczenia socjalne. To w tym teatrze, idealnie dopasowany system L-ISA zapewni publiczności większą przejrzystość, bardziej naturalny dźwięk oraz szerszą panoramę dźwięków.
Układ L-ISA obejmuje system frontowy składający się z siedmiu modułów KARA przebiegających w jednakowej odległości poprzez przód sceny wraz z głównym podzespołem czterech KS28 przebiegających na samym końcu konfiguracji pożarowej z przodu oraz wieszanych pod modułami KARA. Umieszczone wzdłuż krawędzi sceny dziesięć X8 zapewnia wypełnienie przodów. System surround jest zaopatrywany przez 12 modułów SYVA, cztery na stronę, równomiernie rozmieszczonych i montowanych wzdłuż lewej i prawej strony oraz tylnych ścian teatru. Zakończeniem montażu jest zawieszony pod sufitem w audytorium systemu overhead, złożony z ośmiu modułów X8.
Sala koncertowa EartH czerpie również korzyści z tradycyjnego szerokiego wyboru czterech modułów KARA zwieńczonych SB18 po każdej ze stron oraz czterech głównych subwooferów KS28 umieszczonych na dole wraz z ARCS Wide stosowanymi jako delay’e.
Od momentu naszego pierwszego spotkania Auro wyraźnie wykazywał pasję do wysokiej jakości produkcji. Łącząc ją ze zróżnicowanym oprogramowaniem, które planował wprowadzić, L-ISA wydają się idealnym rozwiązaniem skutkującym podwyższenie wartości badawczej EartH.
Instalacje dźwiękowe EartH są w Wielkiej Brytanii czymś niepowtarzalnym i będą służyć również jako wizytówka L-Acoustics ukazująca nowe innowacyjne produkty L-ISA na rynku.
Paul McMullan - regionalny dyrektor sprzedaży L-Acoustics
Jesteśmy podekscytowani, że przyszło nam pracować z L-Acoustics w ramach tej innowacyjnej instalacji L-ISA technology.
Istota EartH skupia się na prezentowaniu i uwydatnianiu talentów i doświadczeniu, które skłania nas do przemyślenia wszystkiego dwukrotnie i pozostawia nas w ciągłej inspiracji. L-ISA wytworzyła nieprawdopodobny wymiar audio wpierający przedstawienia z Hyperreal Sound będący swoistym znakiem rozpoznawczym. Otwiera to całkowicie nową drogę do występów na żywo i nie możemy się już doczekać, aby zacząć pracę z artystami i wzbogacić spektakle poprzez produkt L-ISA. To jest naprawdę ewolucyjne.
Auro Foxcroft - Village Underground