

Spotkanie Wschodu z Zachodem: Siam Music Yamaha i Adam Hall Group
Siam Music Yamaha Co., Ltd. podpisało z Adam Hall Group partnerską umowę o wyłączność na terenie Tajlandii. To partnerstwo jest zupełnie wyjątkowe, gdyż wiodąca japońska marka na rynku Tajlandii łączy siły z niemieckim producentem, aby wspólnie obsługiwać branżę profesjonalnego sprzętu do nagłośnienia i organizacji imprez.
Wielobranżowy koncern Siam Motors Group od ponad półwiecza prężnie działa jako jeden z najsilniej zakorzenionych podmiotów na rynku tajlandzkim, a jego spółka spółka Siam Music Yamaha Co., Ltd. (SMY) oferuje profesjonalny sprzęt nagłośnieniowy.
W ramach głównej sfery swojej działalności, motoryzacji, Siam Motors Group zajmuje się między innymi montażem samochodów osobowych i pickupów Nissan oraz dystrybucją pojazdów tej marki w całym kraju. Jej oddział specjalizujący się w profesjonalnych nagłośnieniach dostrzegł swoją szansę w obsłudze krajowej edukacji muzycznej i nawiązał partnerską współpracę z liderem tajlandzkiego rynku, Yamaha Music School.
SMY dysponuje obecnie siecią dealerską złożoną ze 150 partnerów (integratorów systemów, sprzedawców detalicznych i hurtowników). Działając w strukturach japońskiej Yamaha Corporation, SMY ma własny salon wystawowy, biuro, centrum serwisowe i imponujące audytorium zajmujące cztery piętra Siam Motors Tower przy Rama 1 road w Bangkoku.
Pomysł zrodził się w trakcie spotkania dr. Perawata Chookhiatti’ego, Dyrektora Zarządzającego Siam Music Yamaha Co., Ltd z Chandanem Mahtanim, Dyrektorem Zarządzającym Adam Hall Asia Pte na targach Prolight & Sound w Szanghaju w 2015 roku i krótkiej rozmowy o możliwościach dystrybucji produktów Adam Hall w Tajlandii.
Dostrzegam korzyść z możliwości oferowania marek Adam Hall przez naszą grupę, ponieważ poszerzają one obecną gamę produktów SMY”. Wypełnią one także nasze luki asortymentowe, dodając kategorie produktów, których nie mieliśmy dotychczas w naszej ofercie – nasi dealerzy będą zachwyceni możliwością korzystania z jednego źródła dostaw – powiedział dr Perawat Chookhiatti.
Partnerstwo z japońską firmą w Tajlandii to duża i ekscytująca zmiana. Moim zdaniem SMY jest najlepszym kandydatem, jakiego moglibyśmy mieć w Tajlandii. Z przyjemnością stwierdzam, że możemy się przyczynić do ekspansji firmy SMY, chociaż ma już ona w swoim portfolio tak wspaniałą markę jak Yamaha. Jesteśmy przekonani, że gama naszych produktów i bliskie kontakty to wartość dodana dla całej działalności tej firmy – oświadczył Pan Mahtani.
SMY buduje właśnie salon wystawowy Adam Hall Group w Bangkoku, chcąc zapewnić mu pełną funkcjonalność od lutego 2017 roku.
Partnerstwo z Siam Music Yamaha to wspaniały krok do przodu dla Adam Hall Group w Tajlandii, który powinien zapewnić istotny efekt synergii, korzystny dla obu stron. Zamykając nasz azjatycki obwód, możemy z satysfakcją stwierdzić, że cel znalezienia perspektywicznych partnerów został zrealizowany – stwierdził Bodo Falkenried, Szef ds. Globalnego Rozwoju Biznesu w Adam Hall Group.