18 grudnia 2004
15:16
Nowy interfejs ze stajni M Audio
M-Audio zaprezentowało kolejny, przenośny interfejs audio o nazwie Firewire Solo, zaprojektowany z myślą o połączeniu prostoty i wygody obsługi oraz wysokiej jakości dźwięku oferowanej przy nagrywaniu śladów gitary.
Ten ciekawy, kompaktowy w swej budowie interfejs może być zarówno transportowany wygodnie razem z naszym laptopem jak i zamontowany na stałe w standardowym racku. Interfejs zawiera ćwierćcalowe wejście gitarowe oraz zasilane fantomowo wejście mikrofonowe typu "kanon". Każde z tych wejść posiada osobną regulację poziomu sygnału wejściowego oraz diodę sygnalizującą przester. Firewire Solo oferuje również podwójne wejście i wyjście liniowe, wyjście słuchawkowe oraz współosiowe wejście/wyjście cyfrowe S/PDIF. Interfejs Firewire Solo oferuje pracę na materiale audio rejestrowanym w rozdzielczości 24-bitów przy 96 kHz, z niemal zerową latencją. Urządzenie zasilane jest z szyny Firewire lub z opcjonalnego zasilacza zewnętrznego. Warto dodać, że zdublowanie portu Firewire w naszym interfejsie umożliwia nam szeregowe "dopinanie" innych urządzeń podłączanych przez porty Firewire.
Cena urządzenia w Wielkiej Brytanii wynosi około 140 funtów
Wkrótce poinformujemy o cenie i dostępności w Polsce.
![[img:2]](/img/artykuly/zdjecia/maudio-6460.webp)
Dane techniczne producenta
Ten ciekawy, kompaktowy w swej budowie interfejs może być zarówno transportowany wygodnie razem z naszym laptopem jak i zamontowany na stałe w standardowym racku. Interfejs zawiera ćwierćcalowe wejście gitarowe oraz zasilane fantomowo wejście mikrofonowe typu "kanon". Każde z tych wejść posiada osobną regulację poziomu sygnału wejściowego oraz diodę sygnalizującą przester. Firewire Solo oferuje również podwójne wejście i wyjście liniowe, wyjście słuchawkowe oraz współosiowe wejście/wyjście cyfrowe S/PDIF. Interfejs Firewire Solo oferuje pracę na materiale audio rejestrowanym w rozdzielczości 24-bitów przy 96 kHz, z niemal zerową latencją. Urządzenie zasilane jest z szyny Firewire lub z opcjonalnego zasilacza zewnętrznego. Warto dodać, że zdublowanie portu Firewire w naszym interfejsie umożliwia nam szeregowe "dopinanie" innych urządzeń podłączanych przez porty Firewire.
![[img:1]](/img/artykuly/zdjecia/maudio-216.webp)
Wkrótce poinformujemy o cenie i dostępności w Polsce.
![[img:2]](/img/artykuly/zdjecia/maudio-6460.webp)
Dane techniczne producenta
- 6 x 4 24-bit/96kHz audio interface
- front-panel microphone in (XLR) with:
- 48v phantom power
- gain control
- clip LED
- front-panel guitar input (1/4” unbalanced) with:
- gain control
- clip LED
- 2 line inputs (1/4” unbalanced) on rear panel
- front-panel switch toggles front/rear inputs
- 2 line outputs (1/4” TRS balanced/unbalanced)
- S/PDIF digital I/O (coax) with 2-channel PCM
- digital output also supports pass-through of AC-3/DTS surround-encoded content
- stereo headphone output (1/4” TRS)
- level control for headphone and analog outs
- flexible software-based routing/mixing with near-zero latency monitoring
- dual FireWire ports for easy device chaining
- FireWire bus-powered (+12VDC power supply included for use with 4-pin FireWire PCs)
- ASIO2, WDM, GSIF2, MME and Core Audio compatibility
- rack-mountable metal chassis
- Kensington lock port
- Mac and Windows compatible
- FireWire cables included
Specyfikacja:
- general sample rates:
- 44.1, 48, 88.2, and 96kHz
- bit depth: 24-bit
- line inputs
- max input: +2.2dBV (1.3Vrms)
- signal-to-noise ratio: -102dB @ 48kHz (a-weighted)
- dynamic range: 102dB @ 48kHz (a-weighted)
- THD + N: 0.0061% (-84 dB), 1kHz, -1dBFS @ 48kHz
- frequency response: +/-0.2dB, 20Hz to 20kHz @ 48kHz +/-0.3dB, 20Hz to 40kHz @ 96kHz
- crosstalk: -116dB, 1kHz, channel-to-channel
- impedance: 14k Ω
- microphone input
- available gain: 40dB
- input range: -42 to -2dBu (0.01 to 0.6Vrms)
- signal to noise ratio (min gain): -101dB @ 48kHz (a-weighted)
- dynamic range (min gain): 101dB @ 48kHz (a-weighted)
- THD+N (min gain): 0.0049% (-86dB), 1kHz, -1dBFS @ 48kHz
- frequency response (min gain): +/-0.25dB, 20Hz to 20kHz @ 48kHz +/-0.3dB, 20Hz to 40kHz @ 96kHz
- impedance: 1.5k Ω
- instrument input
- available gain: 40dB
- input range: -28 to +12dBV (0.04 to 4.0Vrms)
- signal to noise ratio (min gain): -101dB @ 48kHz (a-weighted)
- dynamic range (min gain): 101dB @ 48kHz (a-weighted)
- THD+N (min gain): 0.0079% (-82dB), 1kHz, -1dBFS @ 48kHz
- frequency response (min gain): +/-0.25dB, 20Hz to 20kHz @ 48kHz +/-0.3dB, 20Hz to 40kHz @ 96kHz
- impedance: 270k Ω
- line outputs
- max output (balanced): +10.2dBu (2.5Vrms)
- max output (unbalanced): +2.0dBV (1.26Vrms)
- signal to noise ratio: -107 dB @ 48kHz (a-weighted)
- dynamic range: 107dB @ 48kHz (a-weighted)
- THD + N: 0.0024% (-92.5 dB), 1kHz, -1dBFS @ 48kHz
- frequency response: +/-0.2dB, 20Hz to 20kHz @ 48kHz +/-0.3dB, 20Hz to 40kHz @ 96kHz
- crosstalk: -118 dB, 1kHz, channel-to-channel
- impedance (balanced): 300 Ω
- impedance (unbalanced): 150 Ω
- headphone outputs
- max output: -2.0dBV (0.8Vrms) into 32 Ω
- signal to noise ratio: -106dB @ 48kHz (a-weighted)
- dynamic range: 105dB @ 48kHz (a-weighted)
- frequency response: +/-0.2dB, 20Hz to 20kHz @ 48kHz +/-0.3dB, 20Hz to 40kHz @ 96kHz
- crosstalk: -86dB, 1kHz, channel-to-channel
- output impedance: 75 Ω
- working headphone impedance: 32 to 600 Ω
- Compatibility
- ASIO
- WDM
- GSIF2
- MME
- Core Audio
reklama
Może Cię zaciekawić: