9 kwietnia 2013 18:00
Info Aplauz Sp. z o.o Aplauz Sp. z o.o tel: +48 (22) 751 42 39 www.aplauzaudio.pl

Sennheiser zacieśnia współpracę z wybranymi partnerami

[img:1]

Silna marka potrzebuje silnych partnerów. Z początkiem kwietnia firma Sennheiser wdrożyła system dystrybucji selektywnej, którego celem jest wsparcie stabilnego i długoterminowego sukcesu współpracujących z nią partnerów.

Nawiązując do hasła "Compass 2013 - właściwy produkt we właściwym miejscu", tylko autoryzowani partnerzy firmy Sennheiser oraz jej dystrybutorzy będą mogli czerpać korzyści z siły i dobrej rozpoznawalności marki.

 

W ten sposób możemy zapewnić jednorodność standardów dystrybucji w całej Europie oraz to, że klienci, bez względu na to skąd pochodzą, zostaną obsłużeni z najwyższą jakością, jakością jakiej oczekują od firmy Sennheiser.

Gerhard Tammen - wiceprezes sprzedaży na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę

 

Autoryzowani partnerzy otrzymają znak jakości, który mogą wykorzystywać w działaniach marketingowych do wyróżnienia się spośród konkurencji. Dodatkowo otrzymają również wsparcie marketingowe w postaci dostępu do bazy grafik, zdjęć i materiałów reklamowych, do zastosowania np. w materiałach wspomagających sprzedaż. Pracownicy autoryzowanych partnerów otrzymują szanse na przeszkolenie i zyskanie obszernej wiedzy na temat produktu. Autoryzacja przyznawana jest przez polskiego dystrybutora marki Sennheiser - firmę Aplauz Sp. z o. o. Kontrakt handlowy jest gwarancją rzetelnej współpracy dla obu stron.

Ta nowa polityka dystrybucyjna to korzyści również dla klienta końcowego. Te same standardy dystrybucyjne będą obowiązywały na terenie całej Europy, dzięki czemu klienci końcowi zawsze będą obsługiwani z jakością, jakiej oczekują od firmy Sennheiser.

 

Marka Sennheiser jest wysoko ceniona. Naszą intencją jest przeniesienie najwyższych standardów, jakie stosujemy w stosunku do naszych produktów, na nasze działy sprzedaży. Jednocześnie klienci końcowi zyskują pewność, że zakupili oryginalny produkt Sennheiser.

Gerhard Tammen

 [img:2]

 

Pytania i odpowiedzi - Compass 2013

 


P: Kiedy wejdzie w życie nowy system dystrybucji selektywnej?

O: W Europie od 1 kwietnia 2013 tylko autoryzowani partnerzy mogą kupować produkty od firmy Sennheiser. Później selektywną dystrybucją zostanie objęta reszta świata.


P: Dlaczego firma Sennheiser zamierza przejść na współpracę wyłącznie z autoryzowanymi partnerami?

O: Po pierwsze, celem jest zagwarantowanie wysokiej jakości prezentacji produktów, po drugie, firma chce zacieśnić relacje ze swoimi partnerami. System dystrybucji selektywnej ma służyć wsparciu najwyższych standardów i co za tym idzie umocnieniu doskonałej reputacji marki Sennheiser. Jednocześnie klienci końcowi zyskują pewność, że zakupili oryginalny produkt Sennheiser.


P: Jakie korzyści niesie to dla autoryzowanych partnerów?

O: Autoryzowani partnerzy będą mogli czerpać korzyści z tego wszystkiego, co niesie za sobą silna marka. Otrzymają znak jakości, który będą mogli wykorzystać w reklamach. Dodatkowo otrzymują również wsparcie marketingowe w postaci dostępu do bazy grafik, zdjęć i materiałów reklamowych, do zastosowania np. w materiałach wspomagających sprzedaż. Pracownicy partnerów firmy Sennheiser będą mogli wziąć udział w szkoleniach.


P: Jak mogę zostać autoryzowanym partnerem?

O: Autoryzacja przyznawana jest przez polskiego dystrybutora marki Sennheiser, firmę Aplauz Sp. z o. o., lub alternatywnie na zasadzie wydanego przez firmę Sennheiser personalnego zaproszenia do rejestracji online. Po pomyślnie zakończonej autoryzacji, partnerzy otrzymają certyfikat zawierający unikalny numer, który musi być używany jako dowód autentyczności w kontaktach z wyznaczonymi dystrybutorami lub hurtownikami firmy Sennheiser. Kontrakt handlowy jest gwarancją rzetelnej współpracy dla obu stron.


P: Z czym wiąże się proces autoryzacji?

O: Z partnerami zostanie podpisany odpowiedni kontrakt, zależny od grupy produktów. Po pomyślnie zakończonej autoryzacji, partnerzy otrzymają certyfikat zawierający unikalny numer, który musi być używany jako dowód autentyczności w kontaktach z wyznaczonymi dystrybutorami lub hurtownikami firmy Sennheiser.


P: Jakie warunki muszę spełniać będąc autoryzowanym partnerem?

O: Przedstawiciel stosownej organizacji handlowej Sennheiser omówi z Państwem szczegółowo pełen zakres kryteriów. 


P: Jakie korzyści z nowego systemu dystrybucji selektywnej będzie miał końcowy użytkownik?

O: Takie same standardy będą stosowane w całej Europie. Dzięki temu klienci końcowi zawsze będą obsługiwani z jakością, jakiej oczekują od firmy Sennheiser - od doradztwa zapewnianego przez wyszkolony personel, po wsparcie posprzedażowe. Jednocześnie klienci końcowi zyskują pewność, że zakupili oryginalny produkt Sennheiser.


P: Czy Sennheiser spodziewa się tymczasowej zmiany obrotów spowodowanej zmniejszeniem liczby klientów?

O: System dystrybucji selektywnej wprowadzony został po to, by w końcowym rozrachunku zwiększyć obroty oraz opłacalność dla wszystkich stron. Sennheiser zakłada, że w związku z większą atrakcyjnością marki, nawet zredukowana liczba klientów może generować większy obrót.


P: W jaki sposób Sennheiser będzie chronił swoich lokalnych klientów w Polsce przed międzynarodowymi dużymi firmami prowadzącymi internetową sprzedaż detaliczną w naszym kraju? Czy ten problem zostanie rozwiązany na mocy kontraktów?

O: Zgodnie z prawem konkurencji UE ograniczanie sprzedaży pomiędzy członkami systemu selektywnej dystrybucji lub sprzedaży do końcowych klientów byłoby nielegalne. A zatem nie można zapewnić żadnej wyłączności terytorialnej. Wszyscy autoryzowani dystrybutorzy i partnerzy objęci systemem dystrybucji selektywnej będą mogli odsprzedawać produkty do innych autoryzowanych dystrybutorów/partnerów zlokalizowanych na terytorium dystrybucji selektywnej. Wszyscy dystrybutorzy oraz partnerzy, by mogli być uznani za autoryzowanych muszą stosować się do kryteriów selekcji.


P: Co należy zrobić w przypadku poważnych klientów, którzy nie będą chcieli podpisać umowy?

O: Jeżeli pomimo podjęcia wszelkich możliwych prób ważny dla firmy Sennheiser klient nie będzie chciał podpisać umowy na dystrybucję selektywną, nie pozostanie nic innego, jak zaprzestać dostaw do tego klienta.


P: Czy przewidziano jakieś specjalne rozwiązanie dla partnerów, którzy odstąpiwszy do zasady nie będą chcieli podpisać takiej umowy?

O: Nie. Jeżeli pomimo podjęcia wszelkich możliwych prób ważny dla firmy Sennheiser klient nie będzie chciał podpisać umowy na dystrybucję selektywną, nie pozostanie nic innego, jak zaprzestać dostaw do tego klienta.


P: Czy mógłbym otrzymać więcej informacji na temat działań związanych z zadaniem Compass 2013?

O: Wszelkich informacji udzielają przedstawiciele dystrybutora Sennheiser na Polskę, firma Aplauz Sp. z o. o.

 

Słuchawki Słuchawki profesjonalne

Gdzie kupić?

Sennheiser Sennheiser www.sennheiser.pl

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Sennheiser rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz