22 lutego 2012 00:00
Info ESS Audio ESS Audio tel: +48 (22) 2041 200 www.essaudio.pl

Harman we współpracy z sir Paulem McCarney’em w kampanii JBL

[img:1]


Harman International Industries ogłosiło, że sir Paul McCartney będzie twarzą kolejnego etapu kampanii firmy JBL “Usłysz prawdę” („Hear the Truth”). Telewizyjny spot, w którym bierze udział McCartney, zadebiutował 12 lutego, podczas 54-ej gali rozdania nagród Grammy. W dalszej kolejności planowana jest kampania billboardowi i internetowa.


JBL to synonim dobrego dźwięku, firma, która spełnia wszelkie standardy, jakich oczekuje muzyka. Używam produktów firmy JBL od początku mojej kariery jako muzyk, w studio i w trasach. Pragnę, aby moi fani usłyszeli prawdę, a to umożliwia właśnie JBL.

mówi sir Paul McCartney




Nowa reklama “Usłysz prawdę” oparta będzie o singiel “My Valentine”, z albumu McCartney’a “Kisses on the Bottom”, wydanego 7 lutego. Spot ukazuje historię zawartą w piosence „My Valentine” i rolę JBL w przekazaniu słuchaczowi piękna i niuansów muzyki. Reklama "Usłysz prawdę” kręcona była w styczniu w Londynie, reżyserował ją Martin Campbell, najbardziej znany ze swojej pracy przy kolejnej z części przygód Jamesa Bonda – „Casino Royale”, a także ze spotu „Beautiful Sound” z Jenifer Lopez, zamówionego przez Harman Kardon. Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest firma z Detroit, Doner. Dodatkowo, firma JBL będzie sponsorem nadchodzącej letniej trasy koncertowej McCartney’a.


Fani muzyki nie mogą poprzestać na zadowalających półśrodkach, gdy słuchają swoich ulubionych wykonawców. Nie powinni poświęcać jakości muzyki na rzecz wygód płynących z cyfrowej muzyki. Kampania JBL ‘Usłysz prawdę’ traktuje o jakości dźwięku i ukazuje artystów, którzy pragną, by ich fani usłyszeli ich muzykę tak, jak było to w zamyśle twórców. Sir Paul McCartney to idealny przykład, jak trwały wpływ może mieć ‘wielka’ muzyka i jak ważny jest jej odbiór w najwyższej jakości. JBL jest firmą, którą poważają muzycy na całym świecie, naszym celem jest jak najwierniej ‘odtworzyć’ ich muzykę poprzez produkty JBL.

mówi Dinesh C. Paliwal, prezes, przewodniczący oraz dyrektor generalny firmy HARMAN

 

 


McCartney otrzymał swoją własną gwiazdę na hollywoodzkim “Walk of Fame” 9 lutego. Zaprezentował też nagranie ze swojego nowego albumu podczas transmitowanego na żywo występu w osławionych Capitol Studios.

10 lutego, 14-krotny zdobywca nagrody Grammy zostanie uhonorowany nagrodą Człowieka Roku fundacji MusiCares. Nagroda ta to wyraz uznania dla McCartneya za jego niezwykły dorobek muzyczny i działalność filantropijną.


Słuchacze na wiele niezrozumiałych sposobów godzili się zaprzedać jakość odsłuchu na rzecz wygody muzyki cyfrowej. Chcemy przekazać wiadomość dla odbiorcy – nie musisz poświęcać jakości, jeśli ‘usłyszysz prawdę’ z urządzeniami JBL. Wiemy, że artyści tacy jak sir Paul McCartney wkładają całe swoje serce w tworzenie wielkiej muzyki – i czas najwyższy żebyście to usłyszeli.

 

mówi kierownik ds. marketingu, Jeff Willard


HARMAN rozpoczął kampanię JBL “Usłysz prawdę” we wrześniu 2011 multimedialnymi spotami, w których wystąpili Maroon 5 i międzynarodowa gwiazda A.R. Rahman. Firma ogłosiła, że rok 2012 przyniesie kolejne wielkie nazwiska na listę artystów promujących produkty JBL.

 

Kolumny i głośniki

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

ESS Audio

tel.: +48 (22) 2041 200
adres:
ul. Graniczna 21 05-092 Łomianki

Sklepy muzyczne > JBL rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz