‌Sequential OB-6 - Analogowy syntezator polifoniczny ♦ 30 DNI NA ZWROT ♦ GWARANCJA DOOR-TO-DOOR ♦ SZYBKA WYSYŁKA

To ogłoszenie jest nieaktualne

Opis produktu:

Dwie legendy. Jeden instrument

OB-6® to jedyna w swoim rodzaju współpraca pomiędzy dwoma najbardziej wpływowymi projektantami w historii syntezatorów polietylenowych, Dave'em Smithem i Tomem Oberheimem. OB-6 przyjmuje klasyczny odważny dźwięk Toma Oberheima - z jego prawdziwie sterowanymi napięciem oscylatorami, 2-biegunowym filtrem i wzmacniaczami - i dodaje nowoczesne ulepszenia, takie jak efekty studyjnej jakości, polifoniczny sekwencer krokowy, arpeggiator i inne. Żaden inny nowoczesny analogowy syntezator nie może pochwalić się takim rodowodem ani tak masywną, bezpośrednią sygnaturą dźwiękową.

Vintage ton SEM

Silnik brzmieniowy OB-6 jest inspirowany oryginalnym SEM Toma, rdzeniem jego uznanych 4-głosowych i 8-głosowych syntezatorów. Posiada dwa dyskretne oscylatory sterowane napięciem (plus suboscylator) na głos z bezstopniowo zmiennymi kształtami fal (piłokształtny i impuls o zmiennej szerokości, plus fala trójkątna na oscylatorze 2). Klasyczny, inspirowany Oberheimem 2-biegunowy, zmienny stan, filtr rezonansowy zapewnia funkcjonalność dolnoprzepustową, górnoprzepustową, pasmowo-przepustową i wycinającą. Wzmacniacze sterowane napięciem uzupełniają całkowicie analogową ścieżkę sygnału.

Podwójne efekty

Sekcja podwójnych efektów zapewnia studyjnej jakości pogłosy, opóźnienia (standardowe i BBD), chorus, flangery i wierne odtworzenie oryginalnego przesuwnika fazowego i modulatora pierścieniowego Toma. Podczas gdy same efekty są cyfrowe, z 24-bitową rozdzielczością 48 kHz, prawdziwy bypass utrzymuje pełną analogową ścieżkę sygnału.

Sekwencjonowanie X-Mod i Poly Step

Obecny jest także X-Mod, który rozszerza paletę tonalną i ułatwia tworzenie dramatycznych i niekonwencjonalnych dźwięków. Źródłami modulacji są obwiednia filtra i oscylator 2, oba z kontrolą dwubiegunową. Miejsca docelowe obejmują częstotliwość oscylatora 1, kształt oscylatora 1, szerokość impulsu oscylatora 1, odcięcie filtra i tryb filtra. Sekwencer krokowy polifoniczny umożliwia wykonanie do 64 kroków i do 6 notatek na krok. Możesz tworzyć sekwencje polifonicznie, z pauzami i synchronizować je z zewnętrznym zegarem MIDI. W pełni funkcjonalny arpeggiator można również zsynchronizować z zewnętrznym zegarem MIDI. Tryb Unison oferuje konfigurowalną liczbę głosów (1-6 głosów), pamięć akordów i tryby klawiszy.

Łatwe do zaprogramowania

Panel przedni z pokrętłami na funkcję sprawia, że ​​praktycznie wszystkie funkcje OB-6 są na wyciągnięcie ręki. Zawiera 500 stałych programów fabrycznych i 500 programów użytkownika z możliwością wielokrotnego zapisu. Włączenie przycisku Manual włącza tryb panelu na żywo, w którym dźwięk OB-6 przełącza się na aktualne ustawienia panelu czołowego. W tym stanie to, co widzisz, jest tym, co słyszysz.

Łatwy do gry

Ta analogowa potęga jest umieszczona w czterooktawowej, półważonej klawiaturze z funkcją velocity i kanałowym aftertouch, dzięki czemu jest idealna na scenę lub do studia.

Specyfikacje OB-6

  • OSCYLATORY
Dwa dyskretne VCO na głos
Ciągle zmienny kształt fali (impuls piłokształtny i impuls o zmiennej szerokości plus trójkąt na oscylatorze 2) na oscylator
Szerokość impulsu na oscylator
Twarda synchronizacja: oscylator 1 synchronizuje się z oscylatorem 2
Generator suboktawy fali prostokątnej (oscylator 1) na głos
Tryb niskiej częstotliwości (oscylator 2)
Włączanie / wyłączanie śledzenia klawiatury (oscylator 2)
Wartość przestrojenia oscylatora w celu zwiększenia niestabilności strojenia, od subtelnej do ekstremalnej
  • MIKSER
Kwota oscylatora 1
Wielkość suboktawy oscylatora 1
Ilość oscylatora 2
Ilość białego szumu
  • FILTR ZMIENNY PRZEZ STAN
Dwubiegunowy, rezonansowy filtr na głos z funkcjami dolnoprzepustowymi, górnoprzepustowymi, pasmowo-przepustowymi i wycinającymi inspirowanymi oryginalnym filtrem SEM firmy Oberheim
Wielkość obwiedni filtra dwubiegunowego
Modulacja prędkości wielkości obwiedni
Śledzenie klawiatury: wyłączone, pół, pełne
  • FILTR KOPERTA
Czterostopniowy generator obwiedni (ADSR)
Modulacja prędkości wielkości obwiedni
  • KOPERTA WZMACNIACZA
Czterostopniowy generator obwiedni (ADSR)
Modulacja prędkości wielkości obwiedni
  • OSCYLATOR NISKIEJ CZĘSTOTLIWOŚCI
Pięć kształtów fal: sinus, piłokształt, odwrócony piłokształtny, kwadratowy i losowy (próbka i przytrzymanie)
Synchronizacja zegara (wewnętrzny lub zewnętrzny zegar MIDI)
Początkowa ilość
Miejsca docelowe modów: częstotliwość oscylatora 1, częstotliwość oscylatora 2, szerokość impulsu oscylatora 1 i 2, odcięcie filtra, tryb filtra, wzmacniacz
  • X-MOD
Źródła: obwiednia filtra (dwubiegunowe) i oscylator 2 (dwubiegunowe)
Przeznaczenie: częstotliwość oscylatora 1, kształt oscylatora 1, szerokość impulsu oscylatora 1, odcięcie filtra, tryb filtra, filtr od normalnego do pasmowego
  • AFTERTOUCH
Źródło: kanał (mono) aftertouch z wartością dwubiegunową
Przeznaczenie: częstotliwość oscylatora 1, częstotliwość oscylatora 2, ilość LFO, ilość obwiedni wzmacniacza, ilość obwiedni filtra, tryb filtra
  • ZEGAR
Zegar główny z tap tempo
Kontrola i wyświetlacz BPM
Synchronizacja zegara MIDI
  • ARPEGGIATOR
Wybieralna wartość nuty: szesnastka, ósemka triola, ósemka, kropkowana ósemka, ćwierćnuta
Zakres jednej, dwóch lub trzech oktaw
Tryby w górę, w dół, w górę / w dół, losowy i przypisywanie
  • SEQUENCER
Polifoniczny sekwencer krokowy z maksymalnie 64 krokami i pauzami
  • EFEKTY
Zniekształcenia stereo analogowe
Podwójne, 24-bitowe efekty cyfrowe 48 kHz, w tym: pogłos (pomieszczenie, sala, płyta, sprężyna), opóźnienie (pełne pasmo cyfrowe opóźnienia i emulowana brygada kubełkowa), chorus, flanger, przesunięcie fazowe i modulator pierścieniowy
Synchronizacja opóźniona
True bypass utrzymuje w pełni analogową ścieżkę sygnału, gdy efekty cyfrowe są wyłączone
  • KONTROLA WYDAJNOŚCI
Pełnowymiarowa, półważona, 4-oktawowa klawiatura z dynamiką i aftertouch
Podświetlane koła pitch-bend i modów
Koło skrętne ze sprężyną z możliwością wyboru zakresu na program (od 1 do 12 półtonów w górę iw dół)
Elementy sterujące transpozycją w zakresie 8 oktaw
Zatrzaski włącznika przytrzymują notatki
Portamento polifoniczne
Tryb Unison (monofoniczny) z konfigurowalną liczbą głosów, od jednego do wszystkich sześciu głosów, pamięcią akordów i trybami klawiszy
Przełącznik ręczny: gdy jest włączony, panel przedni jest pod napięciem; to, co widzisz, jest tym, co słyszysz
  • PAMIĘĆ PATCHU
500 programów użytkownika i 500 programów fabrycznych w 10 bankach po 100 programów
Bezpośredni dostęp do programów, w tym dostęp za pomocą jednego przycisku do aktualnego zestawu 10 programów
  • WEJŚCIE / WYJŚCIE
Wyjścia audio lewe / mono i prawe (2 x 1/4 ”gniazdo telefoniczne)
Wyjście słuchawkowe (stereo, jack 1/4 ”)
Porty wejściowe, wyjściowe i przelotowe MIDI
USB do dwukierunkowej komunikacji MIDI
Filtr odcięcia wejścia pedału ekspresji
Wejście pedału ekspresji głośności
Sustain wejście przełącznika nożnego
Wejście przełącznika nożnego uruchamiania / zatrzymywania sekwencera
  • MOC
Gniazdo zasilania IEC AC do wewnętrznego zasilania
Działa na całym świecie pod napięciem od 100 do 240 woltów przy 50 do 60 Hz; Maksymalny pobór mocy 30 watów
  • DANE FIZYCZNE
31,8 "dł. X 12,7" szer. X 4,6 ″ wys. (80,7 cm x 32,3 cm x 11,7 cm)
20 funtów (9,5 kg)
Panele końcowe z orzecha
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz