Presonus Studio Live 24.4.2 AI - mikser cyfrowy

To ogłoszenie jest nieaktualne

Opis produktu:

Cyfrowe konsolety nowej generacjiCyfrowe miksery StudioLive™ z serii AI to wygodne środowisko pracy zarówno w warunkach koncertowych, jak i w studiu. Wyposażone w doskonały interfejs użytkownika, miksery z serii AI oferują najwyższej klasy brzmienie, niesamowitą wydajność DSP, bezpośrednią łączność przez Wi-Fi i LAN. Do tego są łatwe i intuicyjne w obsłudze, posiadają pokładowy interfejs FireWire 800 i zintegrowany zestaw oprogramowania dla komputerów z systemami Mac, Windows oraz i iOS.Zaprojektowane od podstaw, supernowoczesne konsolety z analogowym sposobem obsługi, umożliwiają zaawansowane przetwarzanie sygnałów na każdym kanale i torach bus, z wykorzystaniem aktywnie zintegrowanego oprogramowania, które pomaga rozwiązać wiele problemów w realnym świecie, a także nagrać i dystrybuować to, co zmiksujesz. Konfigurowalne, opcjonalnie montowane karty sieciowe i połączeniowe są gwarancją, że twoja inwestycja zawsze będzie zgodna z najnowszymi trendami technologicznymi.Mówiąc w skrócie, miksery StudioLive z serii AI zapewniają wszystko, co najlepsze z technologii cyfrowego miksowania i nagrywania, a do tego są niezwykle intuicyjne i łatwo nauczyć się ich obsługi.Przyszłość to Aktywna Integracja ™ Miksery StudioLive z serii AI posiadają wszystkie atuty, które zapewniły sławę pierwszej generacji mikserów StudioLive: doskonały interfejs użytkownika; dużą moc DSP, dużą ilość analogowych wejść i wyjść; oraz specjalne tory bus mix ułatwiajace pracę nad miksami. To dopiero początek, bowiem technologicznie wspinamy się tu na kolejny poziom. Chociaż trzy modele mikserów StudioLive AI - StudioLive 32.4.2AI, 24.4.2AI i 16.4.2AI - bardzo przypominają swoje wcześniejsze odpowiedniki [bez AI w nazwie], zostały przeprojektowane od podstaw i oferują więcej możliwości oraz lepszą moc obliczeniową.Rożnica to Aktywna Integracja - Active Integration™ [AI], całkowicie i ściśle zintegrowany sieciowo ekosystem sprzętowo/programowy z pełną komunikacją pomiędzy wszystkimi punktami systemu, który zapewnia użytkownikowi jeszcze większą satysfakcję i pomaga rozwiązać wiele praktycznych kwestii w sposób dotychczas niemożliwy.Aktywnie zintegrowane oprogramowanie.Konsolety PreSonus StudioLive z serii AI są ściśle zintegrowane z pełnym pakietem darmowego, nowoczesnego oprogramowania, z którym miksowanie i nagrywanie jest jeszcze łatwiejsze, a do tego daje więcej radości. Jeśli chodzi o programową integrację i funkcje żadna cyfrowa konsoleta w tym przedziale cenowym nie może się równać z nowymi mikserami PreSonusa. Tak naprawdę, większość znacznie droższych cyfrowych konsolet nie ma z PreSonusem żadnych szans.Wi-Fi i sieci przewodowe.Zawarta w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ z serii AI technologia Active Integration™ umożliwia wszechstronną, bezpośrednią kontrolę wielu funkcji w czasie rzeczywistym, przewodowo i poprzez Wi-Fi z użyciem bezpłatnego oprogramowania dla systemów Mac®, Windows® oraz iOS®. W przeciwieństwie do poprzednich mikserów StudioLive, nie musisz podłączać komputera Mac lub PC, by korzystać z bezprzewodowego sterowania!Jak wszystkie miksery StudioLive, tak i każdy mikser serii AI posiada wielokanałowy interfejs audio. Jednak w odróżnieniu od poprzednich modeli StudioLive, konsolety serii AI mają dwukierunkowy interfejs audio FireWire 800 umieszczony w opcjonalnej karcie, więc możesz go wymienić i skorzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych, takich jak Thunderbolt, Dante i AVB.Pełne bezpieczeństwo Pełne, sieciowe i bezprzewodowe, zdalne sterowanie to świetna sprawa - ale co w przypadku, kiedy ktoś będzie chciał włamać się do twojego systemu Wi-Fi i przejąć kontrolę nad całym koncertem, albo zapragnie wcielić się w realizatora FOH kiedy na chwilę odejdziesz od stanowiska? Możesz temu zapobiec wykorzystując funkcje zabezpieczeń dostępne w konsoletach StudioLive AI!Wielka konsoleta w niewielkiej obudowie!Gdyby mikser StudioLive AI był konsoletą analogową, jej kanały miałyby ponad metr długości i byłyby wypakowane pokrętłami i przyciskami, lub obok stałaby ogromna skrzynia pełna drogich procesorów!Wszystko dlatego, że na każdym kanale i torze bus znajduje się osobny kompresor klasy studyjnej, limiter, bramka/expander oraz 4-pasmowy korektor parametryczny. Na każdym kanale wejściowym, torze aux i szynie FX dostępny jest filtr górno-przepustowy [highpass], a kanały wejściowe wyposażono ponadto w funkcję odwrócenia fazy.To wszystko można znaleźć w niezwykłej sekcji przetwarzania i krosowania, znanej jako Fat Channel.W odróżnieniu od większości konkurencyjnych mikserów cyfrowych, nie ma tu żadnych ograniczeń, kompromisów, współdzielonych rozwiązań ani zastanawiania się nad tym, jak przeprowadzić jakąś operację. W każdej chwili masz do dyspozycji pełną moc i wszystkie funkcje przetwarzania.Ponieważ miksery StudioLive AI mają znacznie większą moc obliczeniową i szybszą pamięć RAM niż poprzednie modele StudioLive, możesz stworzyć dwie zupełnie różne konfiguracje EQ i procesorów dynamicznych dla każdego z kanałów i szyn, i przełączać się między ustawieniami A/B za jednym dotknięciem przycisku Alt EQ i Dyn. Czy twój gitarzysta używa gitary Strato w jednych utworach, a w innych sięga po Les Paula? Nie musisz już korzystać z dwóch kanałów. Stwórz dwa odmienne ustawienia Fat Channel dla każdej gitary i uruchamiaj je za jednym naciśnięciem guzika, nim muzyk zawiesi kolejną gitarę na pasku.To tak, jakbyś miał dwa kompletne tory sygnałowe dla każdego wejścia i wyjścia - tylko dużo prościej i bardziej wydajnie!Do pełnej dyspozycji masz cztery, programowalne, 32-bitowe, stereofoniczne procesory DSP — dwa z nich wypełnione pogłosami i dwa uzbrojone w efekty delay. Każdy procesor stereo posiada własną, oddzielną wewnętrzną szynę FX, bez przerwy możesz korzystać ze wszystkich czterech bez utraty mocy obliczeniowej.Pogłosy brzmią tak głęboko i detalicznie, że poczujesz tę przestrzeń. Delaye są precyzyjne. Echo slap brzmi jak stare efekty taśmowe. Każdy z 50 presetów efektowych ma zestaw edytowalnych parametrów, funkcje nabicia tempa, zapisu i przywołania z pamięci oraz wyboru Scen.Korektor graficzny.W mikserach StudioLive z serii AI na każdym torze aux i torach głównych znajdziesz korektor graficzny - korektory działają równolegle w tym samym czasie, przy zachowaniu pełnej mocy obliczeniowej. Dodatkowo, każdy moduł EQ posiada opcję ustawień A i B, więc przykładowo możesz podbić bas nagłaśniając zespół rockowy, a potem przełączyć się na korekcję w kształcie "uśmiechu” puszczając muzykę w przerwie.Za pomocą łącza FireWire podłącz się do VSL-AI, aby użyć spektrografu Smaart Spectra™ i analizera RTA oraz korekcji StudioLive i usunąć sprzężenia tak szybko, że sami muzycy ich nie zauważą!Obfity zestaw wejść i wyjść analogowych.Zerknij od tyłu na konsoletę StudioLive AI, a zobaczysz pokaźną ilość znajomych złączy, z indywidualnymi wejściami mikrofonowymi XLR i liniowymi ¼-cala oraz wejściami insertowymi TRS na każdym kanale, a obok tego wiele innych wejść i wyjść. Dla każdego kanału wejściowego i toru wysyłki przewidziano własne, osobne złącze - nie ma mowy o żadnym współdzieleniu wejść, żadnych kompromisów.W środku najprawdziwszy PreSonus.Świetny miks to zasługa Twoich umiejętności [wspomaganych łatwymi w obsłudze funkcjami i oprogramowaniem StudioLive], a częściowo także zasługa przedwzmacniaczy mikrofonowych i klasy przetworników w konsolecie oraz tego, jak czysto brzmi ścieżka sygnałowa i jakiej klasy zastosowano algorytmy.Dlatego właśnie powinieneś wybrać cyfrowy mikser firmy PreSonus, która słynie z analogowych preampów mikrofonowych, znakomitych interfejsów cyfrowych i cenionych procesorów sygnałowych. Ponieważ miksery StudioLive AI zostały zaprojektowane od nowa, brzmieniowo przebijają nawet swoich poprzedników.Zastosowane w StudioLive przedwzmacniacze XMAX w klasie A mają lepszą dynamikę, głębsze brzmienie dolnego pasma, łagodniejsze pasmo najwyższe, oraz głębsze i pełniejsze brzmienie w porównaniu z preampami dostępnymi w konkurencyjnych konsoletach. 32-bitowe przetwarzanie daje gwarancję najwyższego poziomu dynamiki w całym, procesie cyfrowego miksowania. Najnowocześniejsze, high-endowe konwertery cyfrowe Burr-Brown na każdym wejściu i wyjściu zapewniają dynamikę na poziomie 118 dB.Synchronizacja StudioLive AI z komputerem działa pewnie i stabilnie - za sprawą technologii synchronizacji JetPLL™, w wyniku czego uzyskasz znakomitą separację kanałową i czyste, transparentne brzmienie.DANE TECHNICZNEWymagania odnośnie systemu komputerowego:Mac-Mac OS X 10.7.5 lub nowszy,-Procesor Intel Core Duo [zalecany Intel Core 2 Duo lub Core i3 lub nowszy],-Pamięć RAM 4 GB [zalecane więcej].Windows-Windows® 7 x64/x86 SP1, Windows 8 x64/x86,-Procesor Intel Core Duo lub AMD Athlon™ X2 [zalecany Intel Core 2 Duo lub AMD Athlon X4 bądź nowszy],-Pamięć RAM 4 GB [zalecane więcej],Systemy Mac i Windows-Port FireWire S800 [IEEE 1394b],-Zalecany port Ehternet,-Zalecane połączenie z Internetem,-Napęd DVD-ROM,-Szczególnie zalecany wewnętrzny lub zewnętrzny dyst twardy 7200 RPM,-Monitor o rozdzielczości 1024x768.-StudioLive™ 32.4.2AI / 24.4.2AI / 16.4.2AIPrzedwzmacniacze mikrofonowe [XLR symetryczne]-Typ złączy: XLR żeńskie, symetryczne,-Pasmo przenoszenia dla wyjścia Direct Output: 20 Hz - 40 kHz [± 0,5 dBu],-Pasmo przenoszenia dla wyjścia Main Output: 20 Hz - 20 kHz ±0.5 dBu,-Impedancja wejściowa [symetrycznie] 1 kΩ,-Poziom zniekształceń THD dla wyjść Direct Output: < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, nieważone,-Poziom zniekształceń THD dla wyjść Main Output: < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, .nieważ.,-EIN dla Direct Output +125 dB nieważ., +130 dB A-waż.,-EIN dla wyjścia Direct Output: +125 dB znieważ., +130 dB A-waż.,-Odstęp sygnał/szum dla Direct Output: 105 dB,-Odstęp sygnał/szum dla Main Output: 94 dB,-Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego [CMRR]: 65 dB,-Regulacja poziomu wzmocnienia: -15 dB do +65 dB [± 1 dB],-Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu,-Zasilanie fantomowe: +48 V DC.Wejścia liniowe-Typ: ¼" TRS, żeńskie, symetryczne, mono,-Pasmo przenoszenia dla wyjść Direct Output: 10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu,-Pasmo przenoszenia dla wyjść Main Output: 20-20 kHz ±0.5 dBu,-Impedancja wejściowa: 10 kOm,-Poziom zniekształceń THD do wyjścia Direct Output: < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone,-Poziom zniekształceń THD dla wyjścia Main Output: < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone,-Odstęp sygnał/szum dla Direct Output: 105 dB,-Odstęp sygnał/szum dla Main Output: 94 dB,-Zakres regulacji wzmocnienia Gain [±1 dB]: -20 dB do +20 dB,-Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.Wejścia Tape-Typ RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo],-Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.Wejścia Aux-Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [2 pary stereo],-Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.Wyjścia Main-Typ męskie, symetryczne [para stereo]; ¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo]; XLR męskie, symetryczne [mono],-Szacowany poziom wyjściowy: +24 dBu,-Impedancja wyjściowa: 100Ω.Wyjścia Aux-Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono],-Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,-Impedancja wyjściowa: 100Ω.Wyjścia Subgroup-Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono],-Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,-Impedancja wyjściowa: 100Ω.Wyjścia Tape-Typ RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo],-Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,-Impedancja wyjściowa: 100Ω.Wyjścia Control Room-Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo],-Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,-Impedancja wyjściowa: 100Ω.Przesłuchy systemowe-Z wejścia do wyjścia [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.]: -90 dBu,-Sąsiednie kanały [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.]: -87 dBu.Noise Gate / Expander-Zakres regulacji dla progu działania [threshold]: -84 dB do 0 dB,-Czas ataku: 0.02s do 500 ms / 0.5 ms,-Czas Release: 0.05s to 2s,-Zakres tłumienia dla Expandera: 2:1,-Poziom tłumienia dla bramki Gate: -84 dB do 0 dB / ∞,-Filtr Key Listen: 2-rzędu z rezonansem, bandpass; Q=0.7; OFF, 40 Hz-16 kHz.Limiter-Regulacja progu działania [threshold]: -56 dB do 0 dB / -28 dBFS,-Ratio ∞:1,-Atak: 20 ms,-Hold: 10 ms,-Release: 20 ms.Kompresor-Regulacja dla progu działania [threshold]: -56 dB do 0 dB,-Ratio: 1:1 do 14:1,-Czas ataku: 0.2 ms do 150 ms,-Czas Release: 40 ms do 1000 ms,-Wartości dla Auto Attack i Release: Attack = 10 ms, Release = 150 ms,-Charakterystyki nachylenia: hard i soft knee.Korektor parametryczny-Typ: filtr półkowy 2-rzędu [Q = 0.55],-Low [Lowpass i Bandpass]: 36 - 465 Hz, ±15 dB,-Low Mid: 90 Hz - 1.2 kHz, ±15 dB,-High Mid: 380 Hz - 5 kHz, ±15 dB,-High [Highpass lub Bandpass]: 1.4 kHz - 18 kHz, ±15 dB,-Q 0.1 do 4 / 16.4.2AI*: Low Q= 0.55, Hi Q=2.0.Korektor graficzny-31-pasmowy, regulacja 1/3 oktawy: algorytm Curve-fitting,-Wzmocnienie/tłumienie: ±15 dB.Tor cyfrowy-Dynamika ADC [A-waż., 48 kHz] - 118 dB,-Dynamika DAC [A-waż., 48 kHz] - 118 dB,-FireWire: s800, 800 Mb/s,-Wewnętrzne przetwarzanie: 32-bity, floating point,-Częstotliwość próbkowania: 44.1, 48 kHz,-Rozdzielczość bitowa Analog/Cyfra/analog: 24 bity,-Poziom referencyjny dla 0 dBFS: +18 dBu.Zegar [synchronizacja]-Jitter: <20 ps RMS [20 Hz - 20 kHz],-Tłumienie Jittera: >60 dB [1 ns in ≈ 1 ps out].Zasilanie/warunki działania:-Złącze: IEC,-Zakres napięcia wejściowego: 100 - 230V, 50-60 Hz,-Wymagana moc: 200W,-Zakres temperatur: 0˚-40˚C.Wymiary i waga [32.4.2AI / 24.42AI /16.4.2AI]-Długość 54.13 cm / 54.13 cm / 58.6 cm,-Szerokość [sama obudowa] 80.21 cm / 63.98 cm / 43.74 cm,-Maks. wysokość 17.82 cm / 17.82 cm / 17.53 cm,-Waga: 22,68 kg / 13,6 kg / 10.43 kg.
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz