1 kwietnia 2019 08:00
Info Aplauz Sp. z o.o Aplauz Sp. z o.o tel: +48 (22) 751 42 39 www.aplauzaudio.pl

Sennheiser nagłośnił ceremonię rozdania nagród BRIT Awards 2019

Firma Sennheiser po raz kolejny wsparła rozdanie nagród BRIT Awards 2019 dostarczając mikrofony i systemy monitoringu dousznego dla największej gali nagród muzycznych na żywo w Wielkiej Brytanii, która odbyła się pod koniec lutego w londyńskiej hali O2 Arena. Poza prezenterami również wielu artystów tego wieczora używało kombinacji różnych produktów Sennheiser: byli to Hugh Jackman, Ms Banks i P!NK, która odebrała nagrodę w kategorii ?Wyjątkowy wkład w muzykę?.

Sprzęt audio dostarczyła - już 22. rok z rzędu - Britannia Row Productions, a ceremonia była świętem brytyjskiej i międzynarodowej muzyki pop. Tego wieczora nagrody odebrali m.in.: Ariana Grande, Ed Sheeran, Drake, Little Mix i Nicki Minaj.

 

Podczas show o takiej skali prostota i ciągłość odgrywają dużą rolę. W przypadku wszystkich prezenterów i laureatów użyliśmy ręcznych mikrofonów Sennheiser serii 6000 z kapsułami ME 9005, które stanowią idealny wybór w sytuacjach, gdy klarowność brzmienia i niski poziom szumów są wyjątkowo ważne.

Colin Pink - wieloletni projektant dźwięku i inżynier audio BRIT

 

[img:1]

 

P!NK i Sennheiser

Występ końcowy P!NK trwał ponad 11 minut. Produkcja ta umożliwiła amerykańskiej wokalistce zaprezentowanie niesamowitej skali głosu, brzmienie wokalu opadało z dachu podczas numeru z elementami gimnastyki i musiało się przebi przez odgłosy pirotechniczne, pozwalając na idealnie wykonanie utworu w deszczu.

 

P!NK wspaniale zaśpiewała w deszczu używając nadajnika serii 6000 z kapsułą 9235 - to prawdziwy dowód na jakość standardów zarówno projektu, jak i wykonania w firmie Sennheiser.

Colin Pink - wieloletni projektant dźwięku i inżynier audio BRIT

 

Kapsuła 9235 w serii 9000 lub 6000 jest czymś więcej niż najczęściej wybieranym przez wokalistów mikrofonem; od wprowadzenia na rynek cyfrowych systemów transmisji sprawdziła się wielokrotnie w przypadku takich artystów, jak Cher, Adele i P!NK. Niezależnie od tego, czy jest stosowany z monitorami dousznymi, czy na głośnej scenie, bardzo ważne jest dla mnie to, jak mikrofon radzi sobie z nieuniknionymi sprzężeniami: musi brzmieć naturalnie poza osią, a 9235 po prostu się to udaje. Kiedy zacząłem się zajmować miksowaniem dźwięku, tak doskonała jakość detali dźwięku podczas imprez na żywo była osiągalna tylko w przypadku najwyższej klasy mikrofonów pojemnościowych, przyjemnie jest więc dysponować mikrofonem dynamicznym, który zapewnia dokładnie to, czego potrzebuję.

Dave Bracey - inżynier dźwięku pracujący dla P!NK

 

[img:2]

 

Z kolei inżynier monitorowania dźwięku Jon Lewis dodał:

 

Na galę BRIT Awards powróciliśmy z dwoma faworytami: P!NK jako wokalistką i Sennheiserem 9235 jako mikrofonem wokalnym. Jakość godna siebie nawzajem. Ponieważ mieliśmy do wykonania trudne zadanie związane z łącznością radiową, to wspaniałe, że mogliśmy liczyć na wsparcie firmy Sennheiser, dzięki czemu czuliśmy się bezpiecznie w krytycznych momentach. Niezależnie od tego, czy wokalistka znajdowała się w garderobie, czy wysoko nad sceną, nie zauważyliśmy ani jednego zaniku transmisji, czy to w mikrofonie, czy w odsłuchach dousznych. Podczas występu wokalistka przemieszczała się na duże odległości, a jej występ obejmował efekty pirotechniczne oraz oblanie wodą jej samej, łącznie z mikrofonem i odsłuchami dousznymi!

Jon Lewis - inżynier monitorowania dźwięku

 

Dwa systemy monitorów używane podczas gali BRIT obejmowały 15 kanałów systemu monitoringu dousznego serii 2000 z ponad 80 odbiornikami.

 

[img:3]

 

Sennheiser i Ms Banks

Firma Sennheiser wsparła również nowicjusza z branży - raperkę Ms Banks, która zadebiutowała na tak prestiżowym wydarzeniu w ramach programu dziewczęcej grupy ?Woman Like Me?, używając nadajnika SKM 5200 i kapsuły MD 5235 oraz systemu monitorów dousznych serii 2000.

 

Podjęliśmy decyzję o użyciu mikrofonu Sennheiser 5200 z kapsułą 5235, ponieważ zapewnia dobrą klarowność brzmienia i odpowiednią eliminację odgłosów tłumu. Zarówno Ms Banks, jak i jej zespół zarządzający byli pod wrażeniem. Był to jej pierwszy występ na scenie o takich rozmiarach i pierwsze wystąpienie na gali BRIT Awards, więc dobry mikrofon był bardzo istotny dla jej komfortu. Wszystko działało doskonale, ale mieliśmy też pewność, że w razie potrzeby Sennheiser i Britannia Row przyszliby nam z pomocą.

Raphael Williams - inżynier dźwięku Ms Banks

 

Inni artyści, którzy korzystali z mikrofonów i systemu monitorów dousznych to Dua Lipa, Sam Smith i Jess Glynne.

 

Dlaczego Sennheiser?

 

Produkty Sennheiser są wyjątkowo niezawodne i dlatego właśnie wykorzystujemy je podczas takiego show, jak gala BRIT Awards. Presja i oczekiwania są bardzo wysokie, gdyż jest to zarówno show na żywo w tradycyjnym sensie, jak i program na żywo w telewizji. Występuje tam wielu różnych artystów z różnymi projektami produkcyjnymi, następującymi bezpośrednio po sobie, a Sennheiser to marka znana z tego, że jest w stanie sobie z tym poradzi

 

Gdy P!NK odgrywała swoją scenę w deszczu, nie było nawet najmniejszego pogorszenia jakości jej wokalu i to jest coś niesamowitego. To artystka, która zawsze śpiewa na żywo, bez względu na okoliczności, i cieszy się, że może to robić wykorzystując produkty Sennheiser. Ponadto dostępni byli przedstawiciele niemieckiego producenta: Tim Sherratt odpowiedzialny za wsparcie techniczne na miejscu i Pierre Morant - za relacje z artystami, a ich wsparcie związane z produktem i zaangażowanie w galę były wręcz nieocenione.

Lez Dwight - Dyrektor firmy Britannia Row

więcej: sennheiser.pl
Mikrofony Systemy bezprzewodowe

Gdzie kupić?

Sennheiser Sennheiser www.sennheiser.pl

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Sennheiser rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz