Przewodnik: Jakie nagłośnienie dla sklepu w galerii handlowej?
Eksperci z branży zgodnie twierdzą, że zakupy najchętniej robi się w przyjaznym otoczeniu. Jak wiadomo - niezbędnym czynnikiem jest odpowiednia muzyka, co z kolei wiąże się z koniecznością zakupu nagłośnienia. Przygotowaliśmy więc przykładowy system nagłośnieniowy dedykowany sklepowi w galerii handlowej.
Wymagania:
- reprodukcja muzyki na wysokim poziomie
- stylowe głośniki, wkomponowujące się w otoczenie
- system mono zapewniający słuchaczowi jednolity odsłuch
- prosta obsługa
- możliwość przyjęcia kilku źródeł sygnału
- niski koszt instalacji
System opiera się na maksymalnej prostocie wykonania jak również obsługi: punkt sterowania zlokalizowany w okolicach baru. Analogowy mikser audio z prostymi, czytelnymi regulatorami zapewnia bezproblemową obsługę .
Zestawy głośnikowe w konfiguracji 4.1 pracujące w trybie mono, zasilane w technologii 100V, oferują dynamiczne, wyrównane brzmienie w całym zakresie pasma akustycznego. Zestawy można multiplikować dla instalacji w większym lokalu. Satelity szerokopasmowe posiadają dedykowane uchwyty ścienne/sufitowe; subwoofer również posiada uchwyty do montażu ściennego. Niewielkie wymiary satelitów pozwalają na dyskretny montaż, czyniąc instalację niemalże niewidoczną
Co wchodzi w skład systemu?
- Komputer-laptop – opcjonalne źródło dźwięku (nie uwzględniony w kalkulacji) (1 szt.)
- Profesjonalny odtwarzacz CD/MP3 (1 szt.)
- Mikser audio rack 3 wejścia mic/line, 2 wyjścia (1 szt.)
- Wzmacniacz mocy 1-kanałowy, Electro-Voice PA1250T (1 szt.)
- Zestaw głośnikowy 4.1, Electro-Voice EVID-44S (2 kpl)
Orientacyjny detaliczny koszt zestawu: 11 600,00 brutto pln*
* Koszt nie uwzględnia prac montażowych oraz okablowania systemu